Az utóbbi hetekben több olyan forrásból is érkeztek információk, amelyek szerint a Tisza Párt komoly terveket dédelget a nyugdíjasok számára, és januárban egy olyan reformot jelenthetnek be, amely a nyugdíjrendszert érinti. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az a tény, hogy a listaárak 20 000 font alatt indulnak, és még akkor sem nagyon lépik át a 28 000 fontos határt, ha minden elképzelhető extrával megrendeljük az autót, egyértelműen megmutatja, mennyire kivételes ár-érték arányt kínál a Dacia Jogger. Ez a kedvező értékérzet pedig nem csak a szalonban, a konfigurátor előtt ülve érződik, hanem akkor is végigkíséri az embert, amikor már átvette a kulcsokat, és a mindennapokban használja az autót.
Bár a hibrid hajtásláncnak megvannak a maga furcsaságai és kompromisszumai, a városi fogyasztásával nagyon nehéz vitatkozni. Kifejezetten városi és elővárosi környezetben, ahol a rendszer folyamatosan váltogat a különböző energiaforrások között, hogy a lehető leghatékonyabban használja fel az energiát, 58 mérföld/gallon feletti fogyasztási értékeket is mértünk. Intenzívebb használatnál, illetve autópályán természetesen romlik ez az eredmény, ilyenkor inkább a középső negyvenes tartomány tekinthető reálisnak, de a tesztünk során így is 50 mpg-s átlagot sikerült elérni. Ez kényelmesen jobb eredmény volt, mint amit a hasonló útvonalakon tesztelt Citroën C3 Aircross hibrid változata produkált.
