Több autó is a mélybe zuhant

Leszakadt a Tarac folyó hídjának egy szakasza a técsői járási Taracköz és Bedőháza között, ennek következtében két jármű a mélybe zuhant, a balesetben három ember megsérült MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Most, hogy már megjelent, még mindig nem vagyok benne biztos – és úgy tűnik, a Honda sem, legalábbis a hírek szerint, miszerint a név egyszerűsítésére is sor kerülhet, amikor néhány év múlva frissítik a modellt. A helyzet az, hogy bár a név értelmetlen, szerintem vannak ennél sokkal fontosabb dolgok is, amiken érdemes lenne dolgozni a ráncfelvarrás során.
Ezt talán te is érezted, ha olvastad a kollégám, Kris Culmer múlt heti cikkét. Nagyon kíváncsi volt rá, hogy kipróbálja az e:Ny1-et és összehasonlítsa korábbi hosszútávú Honda HR-V-jével – és úgy tűnik, ez egyenesen dühítette.
Az általam látott videók és más értékelések alapján nem ő az egyetlen, akiben hasonló érzéseket keltett a Honda elektromos SUV-ja.
És megértem: figyelembe véve, milyen hírnevet szerzett magának a Honda a műszaki innováció terén, az ember azt gondolná, hogy az e:Ny1 valami újat hoz az elektromos autók világába. Ehelyett olyan, mintha néhány évvel elkésett volna.
Hatótáv tekintetében (hideg időben jóval 200 mérföld alatt), hatékonyságban (nehezen hozható ki belőle 3 mérföld/kWh) és töltési sebességben (78 kW) is le van maradva a kulcsfontosságú versenytársaktól. Még a nemrég történt jelentős árcsökkentéssel együtt is – ami az alapmodellt épp 40 000 font alá vitte – drágább, mint a legtöbb riválisa.
És mégis, nem tudok igazán haragudni az e:Ny1-re. Arra az iskolai tesi órás gyerekre emlékeztet, aki nem volt nagy, gyors vagy erős, de legalább eljött, és a legjobbját próbálta nyújtani, még ha nem is ment neki jól. (Ha jobban belegondolok, az a gyerek én voltam…)
Az e:Ny1 mindent megtesz, hogy jó elektromos SUV legyen – és ez iránt bizonyos fokú elismerést kezdtem érezni.
Leave a Comment