Több ezer lesz a kenyér ára! Ekkorra várható!

Egyre több helyen már most is luxuscikké válik a kenyér, hiszen a kilónkénti ár átlépte az ezer forintot – és még nincs vége a drágulásnak. A forró, száraz nyár, valamint a gazdákat sújtó egyre durvább termelési költségek könnyen kilőhetik az árakat. El tudjuk képzelni, hogy pár hét múlva már kétezer forint fölött lesz a kenyér kilója? Akár a megszokott bevásárlás is sokaknak komoly anyagi gondot jelenthet majd.
MUTATJUK MIKOR NŐ DRASZTIKUSAN A KENYÉR ÁRA!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot 408 igazán stílusos autó, különösen az utastérben, ahol a prémium anyagok és az éles digitális kijelzők igazán kiemelkednek. Ez a megjelenés azonban nem megy a használhatóság rovására sem. A 408 egy kupé-SUV, amely alig köt kompromisszumot a praktikum terén: nagy csomagtartóval és jó hátsó utastérrel rendelkezik, még a hagyományos középkategóriás SUV-okhoz képest is.
A merész külső dizájn megoszthatja a véleményeket, ahogyan a Peugeot i-Cockpit kialakítása is, amely arra ösztönzi a sofőrt, hogy egy kis méretű kormánykerék fölött nézze le az előttük elhelyezett digitális műszeregységet. A 408 egy praktikus és kényelmes autó, amely azonban nem igazán hozza azt a sportos vezetési élményt, amit a formaterve sugall. Az autó felszereltsége jelentősen javul a magasabb felszereltségi szinteken, ahol egyre több, igazán kívánatos technológiai megoldás kerül bele.
Mi a Peugeot 408 GT 1.2 PureTech benzines változatát ajánljuk.
A Peugeot 408 történetéhez hozzátartozik, hogy sokaknak az autó neve hallatán a régi Peugeot 405 és 406 családi szedánjai juthatnak eszébe, amelyek a nyolcvanas, kilencvenes és kétezres évek elején versenyeztek a Ford Mondeo, az Opel Vectra vagy a VW Passat modellekkel a D-szegmens aranykorában. A 2004-ben bemutatott 407-es már kevésbé volt sikeres – főként megosztó külseje miatt –, ráadásul addigra a vevők figyelme is más irányba fordult. Ma a hagyományos nagy családi autókat már jóval kevesebben vásárolják, így a Peugeot is a piaci trendekhez igazodva új irányt vett a 408-assal.
Ez a modell, amit a Peugeot „C-szegmensbeli fastback”-ként határoz meg, ötvözi az ötajtós, SUV és négyajtós kupé jellegzetességeit, és a márka kínálatán belül a 308-as, a 3008-as SUV és az 508-as – jelenlegi nagy családi autó – közé pozicionálja magát. A 408 hosszabb, mint a Peugeot 308 SW kombi, tengelytávja is nagyobb, ami több belső teret eredményez, ugyanakkor a hátrafelé lejtő tetővonal a modern fastback modellekre emlékeztet, mint az elektromos Polestar 2 vagy a Kia EV6. A Stellantis csoporton belül a Citroën C5 X hasonló koncepcióval lép piacra.
Leave a Comment