Tóth Gabi nagyon meglázta az édesanyját!

Tóth Vera hatalmas szeretettel és meghatottsággal ünnepelte meg édesanyja 60. születésnapját a baranyai Palkonyán. A meghitt eseményt meseszép környezet, finom ételek és szívből jövő köszöntők tették emlékezetessé. Az énekesnő különösen hálásan emlékezett vissza a gyermekkorukért hozott szülői áldozatokra, és hangsúlyozta, milyen fontos, hogy együtt lehessenek azokkal, akik valóban számítanak. Tóth Gabi miatt viszont óriási lett a bortány!
MUTATJUK MI TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ahogy említettük, a plug-in hibrid Rafale E-Tech 4WD 300 lóerős verziója lenyűgöző tisztán elektromos hatótávolsággal rendelkezik. Ugyanakkor a Renault szerint az egyszerűbb, teljesen hibrid változat is akár a városi vezetés 80 százalékát képes tisztán elektromos módban megtenni. Ennek a kijelentésnek nincs okunk kételkedni, hiszen hosszú tesztútunk során észrevettük, hogy a motor főleg beépített, forgalmas területeken csendben maradt.
A Rafale regeneratív fékrendszere nem teszi lehetővé a teljesen egy-pedálos vezetést, de sok más hibridhez képest közelebb áll ehhez, mert legerősebb beállításában a gázpedál elengedése után az autó egészen lassú csúszásra lassul. Emellett tetszik, hogy a kormányon találhatók fülek a regeneráció erejének menet közbeni állításához.
Annak ellenére, hogy a Rafale ugyanazon a CMF-CD platformon alapul, mint a kisebb Renault Austral, a futóműve másként van hangolva, és 20 milliméterrel szélesebb a nyomtávja. A karosszéria mozgásai jól kontrolláltak, de a Rafale nem izgalmas autó kanyargós utakon, részben a nem túl érdekes hajtáslánc, részben pedig a bizonytalan, rendkívül tompa kormányzás miatt. A fékekhez is nagyobb erőt kell kifejteni, mint várnánk, hogy az autó valóban lassulni kezdjen. Vegyes érzéseink vannak az összes alapmodell kivételével felszerelt „4Control” négykerék-kormányzásról is. Ez lehetővé teszi, hogy az autó fordulókörének átmérője mindössze 10,4 méter legyen – ugyanakkora, mint a Clio kisautóé –, ami kétségtelenül segíti a manőverezhetőséget szűk utcákon.
Ugyanakkor a rendszer alacsony sebességnél természetellenessé teszi az autó viselkedését. Gyorsabb kanyarokban a rendszer enyhe, zavaró érzést kelthet, mintha a hátsó rész veszítette volna el a tapadást, még ha ez nem is igaz. Tesztautónk a rendszer maximális hatására volt előre beállítva, amit az agilitás fokozására szántak, de az érintőképernyőn keresztül lehet csökkenteni ezt, hogy a nagy sebességű vezetés természetesebbnek hasson.
Leave a Comment