További dráma Hatvanpusztán!

Több százan tüntettek Orbán birtoka előtt, az állatokat elrejtették a ka/erák elől. Hadházy Ákos múlt szombaton szervezett demonstrációt az Orbán család hatvanpusztai birtoka elé, amelyen több százan vettek részt. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Omoda 5 két változatban érhető el: egy négyhengeres, benzines motorral szerelt verzióban, amit itt láthatunk, valamint egy teljesen elektromos változatban, az Omoda E5-ben. Mindkét modell ugyanazt az acélból készült monokokk karosszériát és hasonló felfüggesztési rendszert használja, bár egyes piacokon a hátsó tengely csavarstabilizátoros kialakítású, az Egyesült Királyságban azonban nem. Teljesítményük is nagyjából azonos szinten van. Az alapot a Chery 2017-ben bemutatott moduláris „T1X” platformja adja, amelynek tengelytávja 2560 és 2800 milliméter között változhat, attól függően, hogy melyik változatot nézzük.
Az Omoda 5 esetében a tengelytáv 2630 milliméter, ami méreteiben az autót az olyan crossoverek, mint a T-Roc és a Tiguan között helyezi el, és nagyon hasonló a Nissan Qashqai-hoz. A hajtásról egy 1598 köbcentis, turbófeltöltős motor gondoskodik, amelyet az osztrák Grazban található AVL gyárt. Ez a motor egy egészen jó, 183 lóerős teljesítményt nyújt, és egy hétsebességes, duplakuplungos Getrag váltón keresztül továbbítja az erőt, amely hasonló technikát alkalmaz, mint a GLA. Az Egyesült Királyságba szánt autók egyelőre elsőkerék-hajtásúak, de máshol, például Kínában az elektromos változat akár összkerékhajtással is elérhető.
A legalapabb Comfort felszereltségű változat saját tömege hivatalosan 1430 kilogramm, nálunk a teszt során pedig 1474 kilogrammot mutatott, amiben a 51 literes üzemanyagtartály is benne volt. Ez nagyjából 5 százalékkal nehezebb, mint a 2021-ben tesztelt, hasonló felépítésű Nissan Qashqai, miközben a tömegeloszlás is nagyon hasonló, 60 százalék az első tengelyre és 40 százalék a hátsóra.
Érdekesség, hogy az Omoda 5 igen fordulékony autó, mivel a fordulókör átmérője mindössze 10,2 méter, ami versenyképes adat a Qashqai 11,1 méteres vagy a kisebb T-Roc 10,6 méteres fordulóköréhez képest. A biztonsági teszteken is jól szerepelt, hiszen az Euro NCAP ötcsillagos minősítést adott neki, ami egyértelműen jelzi, hogy a gyártó komolyan veszi az utasok védelmét.
Leave a Comment