1 perce érkezett! Ma reggel jött a hír Oláh ibolyáról: Gyertyát is gyújtottak. Az elmúlt hetekben ismét egyre többször hallani róla, 46. születésnapja alkalmából pedig mi is visszatekintünk eddigi életútjára, ami sok mindennek nevezhető, de “hétköznapi sztársztorinak” biztosan nem.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Dacia nem csak a második generációs Dustert vetette át egy ráncfelvarráson. Az Mk3 egy teljesen új autó, kívül-belül modernizálva, robusztusabb formatervezéssel, ami a belső tér is javulását eredményezte. Szerencsére a Duster mottója – minden, amire szükséged van, és semmi felesleges – változatlan maradt.
A modell a Renault fejlettebb CMF-B platformjára épül, ami azt jelenti, hogy a műszaki leírása egy újabb Renault-termékeket tartalmazó legnagyobb slágeralbumra hasonlít. Ez azért van, mert ezeket az alapokat a Renault Clio és a Nissan Juke , valamint a Dacia Sandero és Jogger modellek is megosztják .
A hajtáslánc-kínálat némileg változatos. A kimenő Dusterből átvett, 99 lóerős, 1,0 literes, kétüzemű, háromhengeres motor, amely benzinnel és PB-gázzal is működik, egyelőre a kínálat belépő modellje, míg a csúcsmodell, 138 lóerős 1,6 literes full hibrid a Joggerből származik. Egy 1,2 literes mild hibrid helyezkedik el középen, így az összesített teljesítmény 128 lóerő.
Nincs PHEV opció, és a dízelek is elérhetők, de továbbra is lehet összkerékhajtású Dustert vásárolni, bár csak MHEV hajtáslánccal. A Dacia még nem erősítette meg, hogy érkezik-e 18 000 font alatti 90 TCe változat az Egyesült Királyságba, bár észrevettük, hogy a modell már szerepel a CAP weboldalán, ami arra utal, hogy a megjelenés küszöbön áll.