Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szerda, május 14
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Tragédia történt a TV2 élő műsorában!

    BY admin2025.05.13.2025.05.13.

    Orvos próbált „megh*lni” a kamerák előtt – egy doboz altatót nyelt le! TV2: Műsorvezetők lefagytak, a stúdió megdöbbent!
    Élő adásban zajlott le minden idők egyik legmegdöbbentőbb orvosi demonstrációja: Dr. Novák Hunor, ismert gyermekorvos százszoros túl/dagolást hajtott végre – egyetlen cél vezérelte: bizonyítani akarta, hogy a homeopátia szerinte átverés. Egy teljes doboz erősnek nevezett dolgot nyelt le a kamerák kereszttüzében, miközben a közönség és a műsorvezetők szóhoz sem jutottak.
    MUTATJUK MI TÖRÉNT:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Mérsékelt meglepetéssel és elismerő biccentéssel fogadtuk a Niro által produkált teljesítményadatokat.
    A Kia gyári 0–100 km/h-s gyorsulási adata 11,5 másodperc, ami egy takarékosságra kihegyezett crossover esetében elfogadható, ha nem is figyelemreméltó – csakhogy a valóságban a Niro jóval többre képes ennél.
    Ha keményen veszel be egy éles kanyart, gázelvételre túlkormányzottságot kapsz, amit kigyorsításkor alulkormányzottság követ.
    Enyhén nedves pályán végzett mérésünk szerint a kétirányú átlagos 0–96 km/h-s gyorsulás mindössze 9,7 másodperc volt – szemben azokkal a dízel, alacsony CO₂-kibocsátású crossoverekkel, amelyek gyakran a 12 másodperc alá jutással is küzdenek.
    A Toyota hibridjeivel ellentétben a Nirónál lehetőség van egy kiválasztott fokozatban maradni teljes gázon (amennyiben nem aktiválod az előválasztó pedál végén lévő kickdown kapcsolót), és ez megmutatja, hogy a Niro meglepően jól gyorsít menet közben is.
    Például a 48–113 km/h-s gyorsulás negyedik fokozatban 13,7 másodperc, ami több más közvetlen vetélytárs eredményét is bőven felülmúlja.

    Teljes terhelésen, megfelelően feltöltött nagyfeszültségű akkumulátorral a Niro megállja a helyét. Azonban ezek az eredmények azért voltak meglepőek, mert részterhelésen az autó bár simán mozog, meglehetősen tompa és vonakodó a gyorsításban.
    A hibrid hajtáslánc két vezetési módot kínál: Eco és Sport, amelyeket gombok vagy menük nélkül lehet váltani, csupán a váltókart jobbra vagy balra kell tolni a ‘D’ állásban. (Lehetőség van manuális fokozatválasztásra is a karral.)
    Viszont egyik mód sem biztosítja azt a lineáris gázreakciót, amit egy hétköznapi használatra ideális autóban elvárnánk.
    Alapértelmezett Eco módban a gázpedál szinte teljes mozgástartománya élettelennek érződik. Sport módban valamivel jobb az arányosság, de még mindig az utolsó pár milliméterre tartogatja az autó a teljesítmény túlnyomó részét.
    Hiába várnád az azonnal rendelkezésre álló nyomaték érzetét, ez ritkán jelentkezik.
    A Kia döntése, hogy duplakuplungos váltót alkalmaz a hibrid hajtáslánchoz (szemben más gyártók CVT megoldásaival), vegyes eredményeket hoz. Ha ‘D’-ben hagyod a váltót, és erőteljes gyorsításra van szükség, a rendszer gyakran visszakapcsol, a fordulatszám megugrik – akárcsak egy Toyota hibridnél.
    Nincs ugyan „gumiszalag” érzésű gyorsulás, de a legújabb Prius ezt már amúgy is szinte teljesen kiküszöbölte, mivel a CVT és a hajtás tökéletes összhangban dolgozik benne.
    Ezzel szemben a Niro sebességváltója gyakran tűnődik – mintha sokat kellene „gondolkodnia”, mielőtt reagálna a gázpedál lenyomására.
    A motor zajszigetelése kifejezetten jó, különösen a dízel konkurensekhez képest, de az utastérben túl sok a menetzaj és a szélzaj, így a Niro nem tartozik a kategória legfinomabb, legcsendesebb autói közé.

    Previous Post

    MENTŐ VITTE EL! Súlyos baleset érte Tóth Gabi FÉRJÉT!

    Next Post

    Jön az egyszeri nyári dupla nyugdíj!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Megszűnik a KENYÉR forgalmazása! EZ LESZ HELYETTE!

    K

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum