Tragédia történt Koczka Ildikóval a Megasztár után!

A Megasztár új évadának válogatóján feltűnt Koczka Ildikó, aki őszinte lelkesedéssel és színpadi jelenléttel próbálta lenyűgözni a zsűrit és a közönséget. Bár szereplése sokak számára emlékezetes maradt, a műsor után egy váratlan és fájdalmas fordulat következett.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A fenntartási költségek is a prémium kategóriához mértek – a 23 colos abroncsok drágák és gyorsabban is kopnak a sportos futómű-geometria miatt. A karbon-kerámia fékek elvileg örökéletűek lehetnek, de a betétek cseréje így is drága mulatság.
A belső térben a luxus még a sportos SV kivitelben is kiemelkedő. A finom bőr, sötét króm fémfelületek, valamint a csak az SV-re jellemző anyagok, mint a darált karbon díszítés, átlátszó akril kapcsolók vagy 3D szövésű ülésborítás, mind-mind egyedi jelleget adnak. Az ülésekből azonban hiányzik az alsó combtámasz, részben az emelt üléspozíció miatt, és bár kényelmesek, nem tartoznak a kategória legjobbjai közé. A masszázsfunkció viszont kiemelkedően hatékony. Egyedül a váltókar okoz csalódást: a porcelán hatású burkolat inkább olcsó műanyagnak hat, és a működtetése sem méltó a jármű többi részéhez.
A 13,3 colos, ívelt érintőképernyővel működő Pivi Pro infotainment rendszer gyors és logikus, vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto is elérhető. Azonban a fizikai klímakapcsolók hiánya miatt bizonyos funkciókat csak a képernyőn lehet elérni, ami kevésbé intuitív, főleg ha telefontükrözést is használunk. A Meridian hifi rendszer alapfelszereltség, és a ‘Body and Soul’ funkció révén az ülésbe épített rezgő transzduktorok révén a zene mély hangjai fizikailag is érzékelhetők – elsőre furcsa, de később hiányzik, ha kikapcsolják. A Citroën C5 X 2021 óta a márka csúcsmodellje, ám ez nem jelenti azt, hogy különösebben magas árakat kérnének érte – az alapfelszereltségű, You! változat alig kerül többe, mint egy jól felszerelt kisautó, ára a 30 ezer fontos határ alatt marad. Ez nagyjából 5 ezer fonttal kevesebb, mint a legolcsóbb Skoda Superb ára, amely a Citroën legközelebbi riválisa ebben az egyre zsugorodó szegmensben. Alternatívát jelenthet a teljesen elektromos Volkswagen ID.7 is, bár annak árai 51 ezer font felett kezdődnek.
A C5 X a Skodához hasonlóan ötajtós ferdehátú, ám a formatervezésbe némi SUV-hatás is beszivárgott: kissé magasabb építésű, és karosszériáján műanyag védőelemek is helyet kaptak, amelyek ezt az érzetet erősítik. Egyes gyártók talán „SUV Coupénak” neveznék a hátrafelé enyhén lejtő tetővonal miatt, de valójában a Citroën egy olyan autót alkotott, amely nehezen sorolható be bármilyen megszokott kategóriába.
Leave a Comment