Tragédia: Újabb magyar hegymászó halt meg

Vágó Barna Zsolt a nepáli Lhoce csúcs megmászása közben halt meg – írta hétfőn több napilap! A Himalayan Guides tájékoztatása szerint 8000 méteres magasságon, a szervezete nem bírta a terhelést. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az elektromos hajtásláncra való átállás sok gyártó számára veszélyes útnak bizonyult, de olyan autók, mint a Kia EV6, azt mutatják, hogy a koreai gyártó vidámabban halad ezen, mint sok versenytársa. Nemcsak hogy a Kia hihetetlen sebességgel képes új elektromos járműveket piacra dobni – a márka célja, hogy 2027-re 15 teljesen elektromos modellt kínáljon a globális piacokon –, hanem sikerült fenntartania a választékot azok számára is, akik még nem készek váltani. A megfizethető, benzines Kia Picanto-tól kezdve a nagy, dízel üzemű, hétszemélyes Kia Sorento-ig, olyan választékot kínál, ami mindenkinek megfelel.
Az elektromos kínálatban az EV6 jelentős lépést tett afelé, hogy túlmutasson azon, amit korábban kínált. A Kia Soul EV és Kia Niro EV korábbi elektromos verziói segítettek a márkának megtalálni a lábát a technológiában, és abban az időben nagyon meggyőző autók voltak. Azonban az EV6 már a Hyundai csoport E-GMP platformját használja, amely hi-tech 800 voltos architektúrával rendelkezik. A bemutatójakor csak a prémium modellek, mint a Taycan rendelkeztek ilyen fejlett elektromos rendszerrel, amely olyan töltési sebességeket ígért, amiket hasonló áron nem tudott megverni egyetlen konkurens.
De ebben a gyorsan fejlődő elektromos korszakban a Kia nem állt meg, ezért az átdolgozott EV6 változások nemcsak a külső megjelenésben érzékelhetők. A hatótávolságot egy 84 kWh-s akkumulátor növelte – a korábbi 77,4 kWh-ról –, miközben a felfüggesztés, az utastér és az alapfelszereltség módosításai teljesítik a frissítést.
Leave a Comment