Új közös műsorban Balázs és Majka!

2025-ben ismét képernyőre kerül az Az ár/lók – Gy/l/oss/g a kastélyban, amelyben ismert emberek mérik össze pszichológiai érzéküket, és képességeiket és emberismeretüket egy rejtélyekkel teli játék keretében. A Nádasladányi Nádasdy-kastély újra a ti/kok színtere lesz! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Honda HR-V már a harmadik generációjánál tart, bár lehet, hogy nehezen emlékszel a legutóbbi verziójára ennek a japán crossovernek. Igen, a régi modell elég stílusos volt, hasznos praktikussággal és bőséges alapfelszereltséggel, de egy olyan szintű névtelenséggel küzdött, amely sosem tette lehetővé, hogy valóban nagy siker legyen a vásárlók körében.
Ez valószínűleg egy kihagyott lehetőség volt a Honda számára, miután az első generációs HR-V (1998-ban debütált) már megmutatta az utat a 4×4-es megjelenés és a hatchback stílus, valamint az alacsonyabb fenntartási költségek ötvözésében.
Több mint 20 évvel később, a kisméretű SUV szegmensben elég erős a verseny, rengeteg stílusos, praktikus modell érhető el, különféle hajtásláncokkal – a hagyományos benzin- és dízelmotoroktól kezdve, egészen a legújabb teljes hibrid és plug-in hibrid technológiákig.
Az elérhető felszereltségi szintek az Elegance, Advance és Advance Style változatok, az alapmodell 18 colos alufelniket, LED fényszórókat, digitális műszereket, fűthető első üléseket és egy 9 colos érintőképernyőt, valamint tolatókamerát tartalmaz.
A Honda azt várja, hogy az Advance változat teszi ki a HR-V eladásainak 60%-át – vonzva a vásárlókat olyan extra alapfelszereltséggel, mint az automatikus hátsó ajtó, kétszónás klímaberendezés és a fűthető kormánykerék. A csúcsmodell, az Advance Style, további extrákat kínál, például kontrasztos tetőszínt, LED aktív kanyarodási fényeket, fejlettebb audió rendszert és vezeték nélküli okostelefon-töltési lehetőséget.
A vásárlóknak nem kell időt tölteniük a motorválasztás dilemmájával, mivel a HR-V kizárólag egy 129 lóerős 1.5 i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) teljes hibrid hajtáslánccal elérhető, és minden modell csak elsőkerék-hajtású.
Leave a Comment