A Szőlő utcai javít/inté/etnél kedden v/gre/ajtott rendőrségi ra/z/át követően három főre emelkedett az őrizetbe vett személyek száma. A hatóságok közlése szerint azoknál, akiket kedden vontak eljárás alá, a gyanúsítotti kihallgatások egy része már megkezdődött. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Prius hajtáslánca a Toyota hibridtechnológiájának folyamatos fejlesztéséből született, és ez a fejlődés egyértelműen érződik is: jelenleg az egyik legfinomabban működő rendszer a maga kategóriájában. A hajtás egyik különlegessége, hogy az elektromos oldal nagyobb lökést ad az összteljesítményhez, mint maga a 2,0 literes, négyhengeres benzinmotor. Az elektromos motor 161 lóerőt képes leadni, a benzines pedig 149-et, azonban a két egység sosem adja le maximális erejét egyszerre, ezért a rendszer összteljesítménye 220 lóerő. A benzinmotor ereje egy e-CVT váltón keresztül jut az útra, amely a Toyota fejlett elektronikus vezérlésének köszönhetően minden eddiginél precízebben szabályozza a teljesítményleadást.
A Prius induláskor különösen élénk és közvetlen érzetű, szinte úgy reagál, mint egy teljesen elektromos autó, nem pedig úgy, mint egy átlagos hibrid. Amikor a benzinmotornak be kell kapcsolódnia – akár a teljesítmény növelése, akár az akkumulátor töltése miatt –, az átmenet szinte észrevehetetlen. Legfeljebb egy tompa, távoli morgás jelzi, hogy most már némi benzint is fogyaszt a rendszer, de ez olyannyira visszafogott, hogy sok vezetőnek fel sem tűnik.
