Újabb lakhatási dráma!

Egy új, országos szintű innovációs program keretében megkezdik a nyugdíjasok fokozatos kiköltöztetése a nagyvárosokból vidéki településekre. A kezdeményezés célja kettős: enyhíteni a városi lakáshiányt és forgalmat, miközben új életet lehelnek az elöregedő, kihalófélben lévő falvakba. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ami csalódást okozhat a C3-ban, az az, hogy a szél- és menetzaj nem annyira jól szigetelt, mint ahogy az elvárható lenne egy mai modern autótól. Úgy tűnik, mintha a szélvédő felső része és a tető közötti illesztés, amely meglepően közel helyezkedik el a vezető fejéhez, szélzajt okozna menet közben. Ráadásul a tesztautón használt Michelin gumik is olyan zúgást, morajlást keltettek, amit a beltérben is egyértelműen lehetett hallani. Mindezek ellenére a C3 még mindig ragaszkodik ahhoz az irányvonalhoz, amely szerint nem próbálják meg sportosabbá tenni a modellt a kényelem rovására – szemben sok más gyártóval, akik mostanában előszeretettel próbálják „sportossággal” eladni az autóikat.
Ez a fajta ellenállás, amit a Citroën tanúsít, egyáltalán nem rossz dolog. Valójában örömteli, hogy a gyártó tudatosan szembemegy ezzel az irányzattal – már amennyiben az autói valóban képesek teljesíteni azt a kényelmet, amit ígérnek. Ha a Ford Fiesta valamire is megtanított minket, akkor az az, hogy egy autó lehet nagyon élvezetes vezetni, miközben a rugózása, azaz az úthibák elnyelése is kiváló marad. A C3-nak tehát valóban nagyon jónak kell lennie ahhoz, hogy összességében túlszárnyalja a Fordot, főleg úgy, hogy még a Citroën is elismeri: vezetési élmény tekintetében nem akar versenyezni a Fiestával.
És mi az ítélet, az összkép? Nos, vegyes. Az, hogy a C3 nem tudja felvenni a versenyt a Ford Fiesta kiváló futóművével és vezethetőségével, körülbelül annyira meglepő, mint az, hogy este sötét van. Ugyanakkor annak ellenére, hogy az autó rugózása valóban kényelmes, nem mentes a hibáktól.
Leave a Comment