Meglepő fejlemény kavarta fel az RTL háza táját: újra napirendre kerül Erős Antónia sokat vitatott botránya.
A vádirat szerint Antónia kijelentése sokakat megdöbbentett, és egyesek szerint túllépett azon a bizonyos szakmai határon, amelyet egy híradós sosem léphetne át.
A nézők és a csatorna vezetése is kénytelen volt mérlegelni, vajon etikailag belefért-e ez a megnyilvánulás.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Csak akkor derül ki a hajtáslánc néhány hiányossága, ha gyorsabban, vagy kizárólag elektromos üzemmódban próbáljuk vezetni az 508-ast. Hirtelen nagyobb gázpedál-terhelés esetén észrevehetjük a belső égésű motor leállását; míg az elektromos motor készen állhat a reagálásra, a belső égésű motornak és a sebességváltónak egy másodpercre van szüksége a leálláshoz, mielőtt követni tudják a példát, ami kissé hiányossá teszi az egész hajtáslánc koherens egységére utaló benyomást.
Ha lakott terület elhagyása vagy kanyarvétel előtt saját maga alacsonyabb sebességfokozatba kapcsol, az enyhítheti a problémát. Eközben, amikor gazdaságos vezetés közben a lehető leghosszabb ideig le szeretné kapcsolni a belső égésű motort „Hibrid” üzemmódban, az elektromos motor korlátozott hajtásteljesítménye kissé megnehezíti a feladatot a nyílt úton – annak ellenére, hogy a Peugeot műszerfala elég hasznos.
Az 508-ast azonban választhatjuk „elektromos” vezetési módban is – és idővel, egyes városokban feltehetően erre is szükség lesz –, amikor a nulla emissziós teljesítmény szükség esetén erőtlenebbnek érződik. A teljes feltöltéssel elérhető hatótávolság akár 67 kilométer is lehet, az autó specifikációjától függően; de ezt nehéz reprodukálni, még araszoló forgalomban is. A jellemzően vidéki tesztútvonalunkon a 45-50 kilométer realisztikusabbnak tűnt; ami kissé kiábrándító bármely PHEV vezetői opció esetében 2023-ban.