Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Újra tárgyalják Erős Antónia botrányát

Posted on 2025.10.18.

Meglepő fejlemény kavarta fel az RTL háza táját: újra napirendre kerül Erős Antónia sokat vitatott botránya.
A vádirat szerint Antónia kijelentése sokakat megdöbbentett, és egyesek szerint túllépett azon a bizonyos szakmai határon, amelyet egy híradós sosem léphetne át.
A nézők és a csatorna vezetése is kénytelen volt mérlegelni, vajon etikailag belefért-e ez a megnyilvánulás.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Csak akkor derül ki a hajtáslánc néhány hiányossága, ha gyorsabban, vagy kizárólag elektromos üzemmódban próbáljuk vezetni az 508-ast. Hirtelen nagyobb gázpedál-terhelés esetén észrevehetjük a belső égésű motor leállását; míg az elektromos motor készen állhat a reagálásra, a belső égésű motornak és a sebességváltónak egy másodpercre van szüksége a leálláshoz, mielőtt követni tudják a példát, ami kissé hiányossá teszi az egész hajtáslánc koherens egységére utaló benyomást.

Ha lakott terület elhagyása vagy kanyarvétel előtt saját maga alacsonyabb sebességfokozatba kapcsol, az enyhítheti a problémát. Eközben, amikor gazdaságos vezetés közben a lehető leghosszabb ideig le szeretné kapcsolni a belső égésű motort „Hibrid” üzemmódban, az elektromos motor korlátozott hajtásteljesítménye kissé megnehezíti a feladatot a nyílt úton – annak ellenére, hogy a Peugeot műszerfala elég hasznos.

Az 508-ast azonban választhatjuk „elektromos” vezetési módban is – és idővel, egyes városokban feltehetően erre is szükség lesz –, amikor a nulla emissziós teljesítmény szükség esetén erőtlenebbnek érződik. A teljes feltöltéssel elérhető hatótávolság akár 67 kilométer is lehet, az autó specifikációjától függően; de ezt nehéz reprodukálni, még araszoló forgalomban is. A jellemzően vidéki tesztútvonalunkon a 45-50 kilométer realisztikusabbnak tűnt; ami kissé kiábrándító bármely PHEV vezetői opció esetében 2023-ban.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme