Vajna Tímea megmutatta ritkán látott férjét!

Andy Vajna özvegye 2023 karácsonyán jelentette be az IG-oldalán, hogy hozzáment a szerelméhez. A modell addig semmit sem árult el az új kedveséről, de mint kiderült, Ráthonyi Zoltánhoz ment feleségül, így Palácsik-Ráthonyi Tímea lett a neve. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Musso kizárólag egy 2,2 literes, négyhengeres, turbódízel motorral érhető el, amelyet az Rextonnal is megosztanak. Ez 203 lóerőt és akár 441 Nm nyomatékot produkál, és hatfokozatú manuális vagy automata váltóval is rendelhető. Minden változat részidős összkerékhajtással van felszerelve, amely csak szükség esetén továbbítja a hajtást az első kerekekhez, és a vezető választhat a magas és alacsony fokozatú 4WD üzemmódok között.
A Musso négy felszereltségi szinten kapható, az alap EX elsősorban a haszongépjármű-felhasználók számára készült, szabványos szövetülésekkel és kevesebb belső kényelemmel. A Rebel, Saracen és a csúcs Saracen+ modellek inkább a magánvásárlóknak szólnak, nagyobb könnyűfém keréktárcsákkal, jobb anyaghasználattal a beltérben, például bőrülésekkel és fejlettebb infotainment rendszerrel.
Más platós teherautók, mint például a Ford Ranger, együléses kabinos változatot is kínálnak, de a Musso csak dupla kabinos kivitelben érhető el – viszont választható normál vagy hosszú tengelytávval, utóbbi csak automata váltóval és Saracen+ felszereltséggel rendelhető.
A Ford Ranger kétségtelenül a kedvencünk ebben a kategóriában, mivel 2019 és 2024 között hatszor egymás után elnyerte a Pick-up Truck of the Year díjat. A Musso további vetélytársai közé tartozik a még exkluzívabb Amarok, valamint a hosszú ideje piacon lévő Isuzu D-Max és Toyota Hilux.
Akik pick-up teherautót szeretnének vásárolni, általában magasabb üzemanyagköltségekre számítanak, még akkor is, ha dízelmotor hajtja az autót, és a Musso tipikus képviselője ennek a kategóriának. Annak ellenére, hogy a kategóriájában az egyik legkönnyebb, a kézi váltós változat hivatalos kombinált fogyasztási adata 34 mpg (mérföld/gallon), az automata változaté pedig 32 mpg, ami elmarad a főbb riválisokétól, és a mindennapi használat során inkább a magas 20-as értékeket jelenti. A korábbi modellek, melyek régebbi, 2.0 literes dízelmotorral rendelkeznek, valószínűleg a 20-as középérték körül fogyasztanak.
A Musso nem rendelkezik motorleállító-indító rendszerrel (stop-start), sem alapfelszereltségként, sem opcionálisan, ami meglehetősen érthetetlen. A KGM legfőbb versenytársai mind tartalmazzák ezt az alapvető, üzemanyagtakarékos funkciót, ami tovább rontja a Musso esélyeit a mindennapi üzemeltetési költségek terén.
Leave a Comment