Valóban véget ért Rubint család házassága!

Korábban is azt suttogták, hogy három év után véget érhetett a házasságuk, azonban most Most a modell minden kétséget elosztott és az IG -bejegyzésben jelentette be épp a harmadik évfordulójukon, hogy valóban elválnak a férjével.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia Sorento plug-in hibrid (PHEV) hivatalos elektromos hatótávolsága 35 mérföld (kb. 56 km), de városi környezetben akár 40 mérföldet (kb. 64 km) is elérhetsz vele. Tesztútvonalunkon, amely vegyes vezetési körülményeket tartalmazott, az akkumulátor 27 mérföld (kb. 43 km) után merült le teljesen.
A 13,8 kWh-s akkumulátor feltöltése egy hagyományos, hárompólusú háztartási aljzatról körülbelül öt órát vesz igénybe, míg egy otthoni fali töltővel (wallbox) három óra 25 perc alatt tölthető fel. A töltőkábelek mindkét töltési módhoz alapfelszereltségként járnak a plug-in modellhez.
A Kia Sorento motorválasztéka erős, három különböző hajtáslánc közül lehet választani: dízel, plug-in hibrid és full-hibrid.
A dízelmotor a Kia 2,2 literes CRDi egysége, amelyet egy nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltóval párosítottak. Ez a kínálat leggyengébb tagja, 190 lóerőt és 440 Nm nyomatékot kínál. A motor alumínium blokkot kapott, amely 19,5 kg-mal könnyebb a korábbi, öntöttvas változatnál, amely a harmadik generációs Sorento alapját képezte. A 0–100 km/h-s gyorsulás 9,7 másodperc, ami egy ekkora SUV-tól egyáltalán nem lassú, ráadásul ez a Sorento legnagyobb végsebességét – 200 km/h-t (124 mph) – biztosító motor.
A Sorento Hybrid egy 1,6 literes T-GDi turbós benzinmotort, egy hatfokozatú automata váltót és egy 1,49 kWh-s akkumulátort használ, amely egy 59 lóerős villanymotort táplál. A rendszer összteljesítménye 212 lóerő és 367 Nm. A gyorsulás megegyezik a dízel változatéval – 0–100 km/h: 9,7 másodperc – a végsebesség pedig 182 km/h (113 mph).
A plug-in hibrid Sorento ugyanazt a benzinmotor–váltó párost használja, mint a full-hibrid, viszont itt egy 13,8 kWh-s akkumulátor és egy erősebb, 90 lóerős elektromotor dolgozik. A rendszer összteljesítménye 248 lóerő és 367 Nm. A 0–100 km/h-s sprint 8,8 másodperc alatt megvan, a végsebesség marad 113 mph (182 km/h).
Leave a Comment