Változások a nyugdíjnál: Birságolják a nyugdíjasokat!

Változások a nyugdíjnál: 50.000 forintra is büntethető, ha nem jelez időben! A társadalombiztosítási nyugellátásról szóló törvény kimondja, hogy mulasztás esetén a kötelezettnek – pl. a nyugdíjasnak vagy a nyugdíj előtt állónak – bírságot kell fizetnie. A fontos ügyeknél tehát – mint a nyugdíj – mulasztási bírság róható ki, amelynek maximális összege az 500.000 forintot is elérheti.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
Az autóiparban szerzett tapasztalatok – például a Fiat és a MINI retró ihletésű modelljeinél látott siker – arra ösztönözték a Renault-t is, hogy úgy gondolják: „miért ne próbálkoznánk meg vele?”, és így született meg az új Renault 5. A márka reményei szerint az új modell stílusában elég erősen idézi az eredeti, ikonikus Renault 5-öt – ami azoknak kedves, akik még emlékeznek rá –, miközben modern, friss formavilágával a fiatalabb vásárlókat is vonzza, akik egyszerűen csak egy látványos, kisautót szeretnének. Bár a 5-ös modell nagymértékben támaszkodik a nosztalgiára, a benne rejlő élmény szinte mindent feledtet, amit az ember elvárhat. A Renault 5 egy olyan vonzó, prémium kisautó érzetét kelti, amely akár a MINI Cooperral vagy a Peugeot e‑208-cal is felveszi a versenyt – a beltere pont elég tágas, az elektromos hatótáv meggyőző mindkét hajtáslánc- és akkumulátor-választéknál, ráadásul az árversenyben is jól helytáll.
A Renault 5 E‑Techről szólva: úgy tervezték, hogy olyan vágykeltő legyen, amely eltérítheti a vásárlókat az olcsó kínai elektromos autóktól, de úgy tűnik, a Renault sem néz ki rosszul ezen a fronton sem. Az alapmodell, Evolution, csak a kisebb, 40 kWh kapacitású akkumulátorral kapható, és már alapfelszereltségként tartalmaz 18″-os kerekeket, LED-fényszórót és tolatószenzorokat. A fedélzeten 10,1‑inches érintőképernyő van Apple CarPlay és Android Auto funkciókkal (Google nélkül). A Techno változat ugyanazzal a 40‑kWh-s csomaggal vagy egy erősebb, 148 lóerős motorral és a nagyobb, 52‑kWh-s akkumulátorral is elérhető; itt már benne van a Google-alapú infotainment, az akkumulátor előmelegítése, útvonaltervezés, vezeték nélküli töltés, adaptív tempomat és tolatókamera. A csúcs‑Iconic Five felszereltség minden esetben elérhető mindkét akkumulátoros és motoros konfigurációval, egyedi 18″‑os felniket kap, valamint fűthető kormánykereket és első üléseket, sávtartó automatika, holttérfigyelés, első parkolószenzor és kéz nélküli parkolórendszer is jár hozzá. A Roland Garros különkiadás a legexkluzívabb, itt szintetikus bőrkárpit és tenisz ihletésű részletek – például ütőmarkolatra emlékeztető váltókar – találhatók, de érdemi extra felszereltséget nem nyújt az Iconichoz képest, így nem feltétlenül éri meg azt választani.
Leave a Comment