Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, július 20
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Változik a nyugdíj augusztustól!

    BY admin2025.07.19.2025.07.20.
    VisszaKövetkező oldal

    2026 nyarán életbe lép egy olyan törvénymódosítás, ami lényegében szűkíti a nyugdíjra jogosultak körét. Az új szabályokkal jóval nehezebb lesz megfelelni: megszűnnek kivételek, lazább feltételek és kiskapuk. A változás már most augusztustól érvénybe is lép!
    MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    Ez is érdekelhet:

    A Honda Accord négyféle felszereltségi szinttel érhető el: belépőszintű ES, sportosabb ES GT, komfortos EX és a csúcsot képviselő Type S változatokkal. Bár nem számít kiemelkedő teljesítményű autónak, az Accord egyértelműen egy kiegyensúlyozott, jó képességű típus, amely számos biztonsági funkciót és extrát kínál, emellett pedig kiegészítők széles választéka és korrekt vezetési élmény is jellemzi.
    A legjobb választás a 2.2 i-DTEC ES négyajtós változat.
    A motorokat, teljesítményt és vezethetőséget illetően az Accord két benzinmotorral és egy dízellel érhető el, és mindhárom elég korrekt teljesítményt nyújt. A belépőszintű 2,0 literes i-VTEC benzinmotor 154 lóerős, és általánosságban sima járású, míg a 2,4 literes, 198 lóerős i-VTEC a legerősebb a kínálatban, és 8,1 másodperces gyorsulásával (0–100 km/h) a leggyorsabb változat is. Összességében, még ha a pilótafülke-hatású belső tér és az alacsony üléspozíció sportos hangulatot is sugall, az Accord nem olyan élvezetes vezetni, mint például a Ford Mondeót, ugyanakkor pontos kormányzást és minimális oldaldőlést kínál.

    A fogyasztás, a károsanyag-kibocsátás és az üzemeltetési költségek tekintetében az Accord lemaradásban van a Ford Mondeóhoz és a Volkswagen Passathoz képest, amelyek ECOnetic és BlueMotion technológiáikkal kifejezetten a költségek csökkentését célozzák. Az Accord esetében egyik modellhez sem elérhető stop/start rendszer, és a két benzinmotor is gyenge hatékonyságot mutat: az egyik 5,8 literes, a másik 6,1 literes átlagfogyasztással bír (ami 40,9 és 38,7 mpg-nek felel meg), míg a szén-dioxid-kibocsátásuk 159 g/km (automata váltóval 168 g/km), illetve a 2,4 literes motor esetében 199 g/km (automata verzióban kicsit alacsonyabb, 195 g/km).
    A 2,2 literes, 148 lóerős i-DTEC dízelmotor a legjobb választás az Accord kínálatában. Finoman jár, kulturált és sima teljesítményt nyújt, kombinált fogyasztása 5,3 liter/100 km (53,3 mpg), az automata változaté 6,1 liter/100 km (46,3 mpg), szén-dioxid-kibocsátása pedig 138 g/km (az automata változaté 159 g/km).
    Összességében a Honda ezen a téren jelentős lemaradásban van, hiszen a legtöbb vetélytárs már stop/start rendszert vagy turbós benzinmotorokat kínál, hogy hatékonyabbá tegyék modelljeiket.

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Már bizonyított! Súlyos mellékhatást okoznak!

    Next Post

    TILOS ezt csinálni vihar és villámlás idején!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Élelmiszer-utalványt kapnak a nyugdíjasok

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum