Péntekre tüntetést jelentettek be azok az ügyfelek, akik szerint az MVM kiszámíthatatlan számlázási gyakorlata miatt kerültek nehéz helyzetbe. A demonstrációt az ELMŰ székháza elé szervezik, és mindenkit várnak, akit szerintük az állami energiaszolgáltató „adósságba taszított”. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hosszabb tengelytáv a rugózáson is sokat javított: a Picanto a méretéhez képest meglepően nyugodtan gördül át a nagyobb úthibákon is, és nagy sebességnél sem válik idegessé. Az élesebb, keresztben futó útrések és a hepehupák ugyan hajlamosak a hátsó futóművet kissé pattogósra venni, de ez inkább csak szélsőséges helyzetekben jön elő. Városi környezetben a Picanto magabiztosan kezeli a felgyűrődött, foltozott, sokszor széttöredezett aszfaltot is.
A 61 lóerős, egyliteres motor jó társ a Picantóhoz: nem egy erőgép, de élénk, könnyen pörgethető, és kellően rugalmas ahhoz, hogy a sűrű forgalomban gond nélkül lépést tartson a többiekkel. A hozzá párosított ötsebességes kézi váltó könnyedén és pontosan kapcsolható, így egyszerű dolog kihozni a maximumot a kis háromhengeresből. A rövid áttételezés miatt gyakran kell váltogatni, de ez inkább hozzáad az élményhez, mintsem rontana rajta. Akinek mindez túl fárasztó lenne, az nagyjából 700 fontos felárért a kényelmes, ötsebességes automatát is választhatja.
