Vége a nyugdíjas bérletnek

A BKK 2025-ös átalakítása nemcsak a jegy- és bérletkínálat egyszerűsítését célozza, hanem a közösségi közlekedés átláthatóságát is növeli. A változások azonban nem mindenki számára jelentenek könnyebbséget. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot 308 SW kombi évtizedek óta a Peugeot kínálatának meghatározó modellje, és a legújabb változat sokkal élesebb, figyelemfelkeltőbb dizájnt kapott elődjénél. Emellett meglepően prémium hatású belső térrel rendelkezik, amivel még néhány drágább riválist is megszégyenít. A 308 SW azzal is kitűnik a versenytársak közül, hogy különféle motorváltozatokkal elérhető, beleértve a céges autóvezetők számára kedvező plug-in hibrid és elektromos verziókat is, amelyek segítenek alacsonyan tartani a juttatási adó (BiK) költségeit.
Ugyanakkor a 308 SW (akárcsak a hozzá hasonló ferdehátú testvére) nem kínál annyi hátsó utastér-helyet, mint néhány versenytársa, és bár nagyjából kényelmes, nem olyan kifinomultan vezethető, mint például a Ford Focus kombi. A benzin- és dízelmotoros változatokhoz szerelt nyolcfokozatú automata váltó sem túl sima. Emellett vannak olyan kombi modellek, mint a Skoda Octavia Estate, amelyek nagyobb csomagtérrel rendelkeznek, ami az egyik legfőbb érv az ilyen típusú autó választásakor.
Most, a harmadik generációban a jelenlegi Peugeot 308 SW ára az Active felszereltséggel alig marad 30 000 font alatt, a középszintű Allure pedig további 1 500 fonttal drágítja ezt az összeget. A sportos megjelenésű, csúcsmodell GT körülbelül 34 000 fontba kerül, az elektromos változat pedig éppen alatta, körülbelül 42 000 fontnál ér véget.
Akárcsak az ötajtós ferdehátú testvérmodell, a SW kombi is az EMP2 padlólemezre épül, amely a versenytársak közül például a Vauxhall Astra alapja is.
Az évek során a Peugeot egyszerűsítette a 308 SW kínálatát, így jelenleg mindössze három felszereltségi szint érhető el: Active, Allure és GT. A modell és a felszereltség függvényében többféle hajtáslánc közül lehet választani, beleértve egy turbós, 1,2 literes benzines motort standard és enyhe hibrid változatban, egy takarékos dízelt, két plug-in hibridet, valamint – ami szokatlan egy kompakt kombi esetében – egy teljesen elektromos változatot is.
Az alap Active felszereltség viszonylag gazdag alapfelszereltséget kínál, többek között 16 colos könnyűfém keréktárcsákat, automatikus fényszórókat és ablaktörlőket, automata klímaberendezést, hátsó parkolószenzorokat, valamint a Peugeot i-Cockpit kettős kijelzős rendszerét, amely a vezetői információkat és az infotainment rendszert kezeli.
Az Allure felszereltségi szint 17 colos könnyűfém kerékeket, sötétített oldalsó üvegeket, tolatókamerát és további vezetői üzemmódokat kínál. Emellett tartalmazza a márka i-Toggle rendszerét is, amely lehetővé teszi az infotainment rövidítéseinek testreszabását a leggyakrabban használt funkciókkal.
Leave a Comment