Bár a kártyás fizetés egyre elterjedtebb világszerte, sokan még mindig a készpénzes tranzakciók hívei. Szakemberek egyébként azt javasolják, hogy azok, akik spórolni szeretnének, inkább készpénzes fizetést válasszanak. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az autó 18 colos, 55-ös oldalfalú Kumho abroncsokon gurul, és alacsony sebességnél kissé rázós, főleg durvább, szemcsésebb útfelületen. Ilyenkor a futómű idegesnek, zaklatottnak tűnik, de szerencsére a tempó növekedésével az E5 futása kisimul, és sokkal kényelmesebb, kiegyensúlyozottabb lesz.
A kerékmozgás (felfüggesztés útja) is javult, miközben a szélesebb gumik számára is lett elegendő hely kialakítva. A legmagasabb felszereltségű Avenger Summit változatunk elegáns, 18 colos könnyűfém keréktárcsákon gurul, amelyek tökéletesen kitöltik a karosszéria szögletes kerékjárati íveit. Ez a modell mind a négy sarkán 215 mm széles abroncsokat visel, amelyek vizuálisan is hangsúlyozzák az autó stabilitását és terepjárós karakterét.
A futómű passzív kialakítású, az első tengelyen MacPherson rugóstagos felfüggesztés található, hátul pedig egy csatolt lengőkaros, torziós gerendás rendszer dolgozik – ez a konfiguráció jellemző a Stellantis csoport hasonló méretű járműveinél. A rendszer célja, hogy költséghatékonyan biztosítson megfelelő komfortot és kezelhetőséget, különösen városi és országúti környezetben.
Az Avenger orrában elhelyezett, külön gerjesztésű szinkron villanymotor világpremierje is ebben a modellben történt. Ez az első ilyen típusú erőforrás, amelyet az eMotors szállított – ez egy közös vállalat, amelyet a Stellantis és a japán Nidec alapított. A fejlesztők szerint ez a motor hatékonyabb elődjénél, és 154 lóerő (bhp) valamint 260 Nm (192 lb ft) forgatónyomaték leadására képes. Ezek a számok papíron erőteljesnek tűnnek egy ekkora méretű autó esetében, ám az összkép kissé árnyaltabbá válik, ha figyelembe vesszük az elektromos hajtáslánchoz tartozó, 54 kWh kapacitású akkumulátor miatt megnövekedett saját tömeget.
