Vége az ATM-eknek! Megváltozik a készpénzfelvétel módja

Bár a kártyás fizetés egyre elterjedtebb világszerte, sokan még mindig a készpénzes tranzakciók hívei. Szakemberek egyébként azt javasolják, hogy azok, akik spórolni szeretnének, inkább készpénzes fizetést válasszanak. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az autó 18 colos, 55-ös oldalfalú Kumho abroncsokon gurul, és alacsony sebességnél kissé rázós, főleg durvább, szemcsésebb útfelületen. Ilyenkor a futómű idegesnek, zaklatottnak tűnik, de szerencsére a tempó növekedésével az E5 futása kisimul, és sokkal kényelmesebb, kiegyensúlyozottabb lesz.
A kerékmozgás (felfüggesztés útja) is javult, miközben a szélesebb gumik számára is lett elegendő hely kialakítva. A legmagasabb felszereltségű Avenger Summit változatunk elegáns, 18 colos könnyűfém keréktárcsákon gurul, amelyek tökéletesen kitöltik a karosszéria szögletes kerékjárati íveit. Ez a modell mind a négy sarkán 215 mm széles abroncsokat visel, amelyek vizuálisan is hangsúlyozzák az autó stabilitását és terepjárós karakterét.
A futómű passzív kialakítású, az első tengelyen MacPherson rugóstagos felfüggesztés található, hátul pedig egy csatolt lengőkaros, torziós gerendás rendszer dolgozik – ez a konfiguráció jellemző a Stellantis csoport hasonló méretű járműveinél. A rendszer célja, hogy költséghatékonyan biztosítson megfelelő komfortot és kezelhetőséget, különösen városi és országúti környezetben.
Az Avenger orrában elhelyezett, külön gerjesztésű szinkron villanymotor világpremierje is ebben a modellben történt. Ez az első ilyen típusú erőforrás, amelyet az eMotors szállított – ez egy közös vállalat, amelyet a Stellantis és a japán Nidec alapított. A fejlesztők szerint ez a motor hatékonyabb elődjénél, és 154 lóerő (bhp) valamint 260 Nm (192 lb ft) forgatónyomaték leadására képes. Ezek a számok papíron erőteljesnek tűnnek egy ekkora méretű autó esetében, ám az összkép kissé árnyaltabbá válik, ha figyelembe vesszük az elektromos hajtáslánchoz tartozó, 54 kWh kapacitású akkumulátor miatt megnövekedett saját tömeget.
Leave a Comment