Végzetes orvosi hiba miatt halt meg Ferenc!

Egy ország gyászolta a nemzet színészét, s generációk siratták a Tenkes kapitányát. De a Kossuth-és kétszeres Jászai Mari-díjas színész több volt, sokkal több! A 86 esztendősen elhunyt Nemzet Színésze immár 19 esztendeje nincs közöttünk. De a különleges életútja azóta is foglalkoztatja az embereket. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Velar aktív zajcsökkentő technológiával rendelkezik, amely az út- és gumiabroncszaj ellensúlyozására szolgál. Lényegében úgy működik, hogy a hangszórókból olyan frekvenciákat bocsát ki, amelyek ellentétes amplitúdóval lépnek fel a gumi és az út zajával szemben, így a gyártó szerint a beltéri zajszint osztályelsővé csökken. Ami biztos, hogy a Velar igazán nyugodt, kényelmes hely egy hosszú úton.
Az úttartás lenyűgözően sima mind alacsony, mind magas sebességnél, nagyon kevés vibráció jut be a kabinba. Jól irányítható, stabil és megnyugtató érzést kelt hosszú távú autózáskor, miközben megakadályozza, hogy az utasok kimozduljanak oldalirányba kanyarodás közben, ugyanakkor a rugalmas futómű képes kiszűrni a brit utak legrosszabb felületeit és legkeményebb úthibáit.
Azon túl, hogy kifinomult és kényelmes, a Velar meglepően élvezetes is vezetni egy ekkora autónál, köszönhetően a masszív kormányzásnak, a kiegyensúlyozott futóműnek és a stabil viselkedésnek kanyarokban. Még az all-weather (négyévszakos) gumikon is bőséges a tapadás.
Az útkomfort még jobb lehet, ha kisebb méretű könnyűfém keréktárcsákat választasz, ám a Velar látványosabb nagyobb kerekeken, és úgy gondoljuk, sokan hajlandóak egy kis kényelmetlenséget is elviselni, hogy megkapják a tökéletes megjelenést az úton és parkoláskor.
A Range Rover Velar belső tere tágas, gazdagon felszerelt, kényelmes, és a JLR legújabb technológiáit kínálja, bár azonnal észrevehető a belső kialakítás erősen minimalista megközelítése, amely szinte Tesla-szerűnek is nevezhető. Az új középkonzolon csupán a sebességváltó kar és a vészvillogó kapcsoló található, minden más a központi érintőképernyőre került.
Minden modell automata sebességváltóval és összkerékhajtással rendelkezik, de számos különböző motorváltozat érhető el, beleértve a benzin-, dízel- és plug-in hibrid erőforrásokat is. A dízelopciók között megtalálható a belépőszintű D200 négyhengeres, 201 lóerővel, valamint a 3,0 literes, hathengeres, 296 lóerős D300 jelzésű változat.
A benzines motorok között az alapmodell a 247 lóerős, 2,0 literes, négyhengeres P250, míg az erősebb P400 394 lóerőt ad le 3,0 literes, hathengeres motorjából. A P250 az egyetlen a négy motor közül, amely nem rendelkezik mild-hibrid technológiával.
Leave a Comment