Tovább éleződik a vita Nagy Feró és Wolf Kati között. A konfliktus a Szőlő utcai gye/mek/tthon egykori lakóiról tett kijelentések miatt robbant ki, amelyek hatalmas felháborodást váltottak ki a közvéleményben. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A belső dizájn egyszerű, letisztult és könnyen megszokható. A nagy üvegfelületeknek köszönhetően az utastér világos és szellős, különösen a hátsó részben, ami sok vetélytársnál hiányzik. Az ergonómia elsőrangú, minden kezelőszerv kézre esik, és a tárolóhelyek elrendezése is jól átgondolt. A műszerfal anyagminősége pedig külön dicséretet érdemel – a puha tapintású műanyagok kellemesek, és az összeszerelés minősége is azt sugallja, hogy a Kia már messze túllépett a korábbi, olcsóbb hatású modelleken.
Az árképzés nem mondható különösebben olcsónak, de a felszereltség nagyon bőséges. Bár jó lenne, ha az elektronikus menetstabilizáló rendszer (ESP) minden változatban alapfelszereltség lenne, a Kia gondolt a zene- és digitális eszközök kedvelőire is: minden modellben alapból megtalálható az AUX-bemenet, ami akkoriban különösen ritka volt ebben a kategóriában.
A 1,6 literes dízelmotor fogyasztása a tesztek során átlagosan 41,6 mpg-nek (kb. 6,7 liter/100 km) adódott, ami kissé átlagosnak mondható, ugyanakkor a CO₂-kibocsátás mindössze 125 g/km, ami ebben a méret- és súlykategóriában kiemelkedően jó érték. A várható értéktartás is biztató, ami tovább erősíti a Cee’d vonzerejét.
