Zámbó Krisztián elhízott – ÍGY NÉZ KI MOST!

Zámbó Krisztián, a legendás Zámbó Jimmy legidősebb fia nyíltan beszélt arról, mennyire küzd a testsúlyával – és úgy tűnik, mostanra eljutott arra a pontra, hogy radikális lépéseket fontolgat. MUTATJUK A DRÁMAI RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai Santa Fe Plug-in Hybrid (vagyis a konnektoros hibrid változat) erősebb motorral rendelkezik, mint a hagyományos hibrid verzió. A teljesítménye eléri a 250 lóerőt, ami azt jelenti, hogy igazán dinamikus menettulajdonságokat kínál, különösen városi forgalomban és előzéseknél. Ugyanakkor a forgatónyomaték – ami lényegében azt mutatja meg, hogy milyen erővel képes megmozdítani az autót – mindkét modell esetében azonos: 367 newtonméter. Ez azt jelenti, hogy bár a PHEV erősebb, a gyorsulásban és a húzóerőben nem sok különbség érzékelhető a két modell között a mindennapi vezetés során.
Az egyik legnagyobb különbség a hibrid és a plug-in hibrid között az, hogy míg a hagyományos hibrid választható első- vagy összkerékhajtással, addig a konnektoros hibrid kizárólag összkerékhajtással kapható. Ez azt jelenti, hogy a Santa Fe PHEV négy keréken hajt, ami különösen jól jön akkor, ha havas úton kell közlekednünk, vagy ha valaki gyakran jár földutakon, esetleg nehezebb terepen. Ez a rendszer biztosítja a jobb tapadást, stabilitást és biztonságot változatos útviszonyok között is.
A gyorsulása sem rossz: 0-ról 100 km/h-s sebességre körülbelül 9,3 másodperc alatt képes felgyorsulni. Ez nem sportautós adat, de figyelembe véve az autó méretét, tömegét és a kényelmi szempontokat, ez egy teljesen elfogadható eredmény. A Santa Fe nem versenyautónak készült, hanem kényelmes, tágas családi autónak, amivel hosszabb utazásokat is kényelmesen le lehet bonyolítani.
A városi közlekedés során a Hyundai Santa Fe hibrid és plug-in hibrid változata is jó fogyasztással kecsegtet, hiszen ezek a hajtásláncok éppen alacsony és közepes sebességnél működnek a leghatékonyabban. Ilyenkor a rendszer igyekszik a lehető legtöbb energiát az elektromotorral megoldani, így a benzinmotor ritkábban kapcsol be. A forgalomban araszolva, lámpáknál állva, rövidebb távokon szinte kizárólag elektromos üzemben lehet haladni, ami nemcsak környezetkímélő, hanem pénztárcabarát is.
Leave a Comment