El is fogadták! Drasztikusan változik az októberi nyugdíj!

A Nyugdíjas Parlament Országos Egyesülete hangsúlyozza: az emberi méltóság, mint alapjog, megköveteli az időskori létbiztonságot. Ezért a szervezet sürgeti egy olyan jogszabály elfogadását, amely a társadalmi összefogás elvét követve biztosítja az idősek számára a megélhetéshez szükséges jövedelmet – ahogy az Alaptörvény is elismeri a méltóság sérthetetlenségét.
ERRŐL FOGNAK SZAVAZNI, EKKORA ÖSSZEGRŐL VAN SZÓ PONTOSAN:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Citroën C3 Aircross kiemelkedően jó példa arra a régi mondásra, hogy „sok autó a pénzért”. Már mintegy 21 000 fonttól elérhető benzinmotoros, hibrid vagy tisztán elektromos (e‑C3 Aircross) kivitelben, ez az olcsóbb Citroën valódi családi SUV‑nak számít. A felszereltség ugyan meglehetősen szerény, de ha olyasmit keresel, ami időnként akár hét személynek is kényelmes – közte két gyereknek – akkor a C3 Aircross jó választás.
Vezetés közben a C3 Aircross nem különösebben emlékezetes, és bár a Citroën igyekezett, hogy jobban rugózzon, mint testvérmodellje, a Vauxhall Frontera, a különbségek nem nagyok. Nem olyan kocsi, amit elkerülnél hosszú távon sem, de nem is az izgalmakról szól: egyszerű, megbízható, hétköznapi használatra való.
A második generációs C3 Aircross, különösen annak e‑változata, széles célközönséget céloz meg, hiszen a szupermini méretű platformra épül ugyan, de olyan szegmensbe pozícionálják, amely inkább közepes méretű SUV‑okkal versenyez, háromféle hajtással – tisztán benzinmotorossal, hibriddel és teljesen elektromossal – és öt‑ vagy hétüléses kialakítással is elérhető. Érdekes módon még a Citroën C4‑nél is hosszabb, szélesebb és magasabb, noha a modellpalettán alacsonyabb helyet foglal el.
Leave a Comment