Olyan pofont kapott Tóth Gabi, hogy a fal adta másikat!

Szokatlan botrány robbant ki a Megasztárban: az 51 éves Jázmin jelenete teljesen sokkolta a stúdiót. A versenyző korábban Ördög Nórát támadta a közösségi médiában, ezért hívták vissza a műsorba, ám kiderült, hogy valójában Tóth Gabira neheztelt, amiért az előválogatón kiesett.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Citroën e‑C4 X újból bevezeti az Egyesült Királyság autópiacára azt az eltűnőben lévő szegmenst, amelyet talán harminc éve nem igazán kedveltek a vásárlók: a kompakt limuzinét. A világ, amelyben hatalmas a választék a ferdehátúakból, crossoverekből és SUV‑okból, ritka kivételt jelent, hogy egy francia gyár olyan négyajtós karosszériát hoz létre, amely klasszikus limuzin formájú, miközben divatos terepihatású elemekkel dobta fel a vonalait, külsejét, alatta pedig tiszta és hatékony elektromos hajtáslánccal szerelte fel. Végső soron kétségeink vannak afelől, hogy sokan értékelni fogják a limuzinszerű testforma előnyét, de mivel az ára hasonló a Citroën e‑C4 ferdehátú változatához, az e‑C4 X nem kerül többe, ha valaki erre vált. Arra a kocsira hasonlít, amely a márka jellegzetes kényelmét és relaxált hangulatát kínálja, miközben az elektromos hatótáv is kielégítő.
A harmadik generációs Citroën C4 ferdehátút 2020‑ban mutatták be, feltűnő coupe‑SUV stílusban, hogy kitűnjön a zsúfolt családi autók piacán, az e‑C4 X pedig rá két évvel érkezett. Első pillantásra szinte megegyezik vele, de ha közelebbről nézünk, feltűnik a hosszabb hátsó rész, a hagyományos limuzin‑csomagtartó nyílással, és a nagyobb csomagtérkapacitás. A sikert arató ferdehátús modellek limuzin kivitelben – mint a Ford Focus, a Renault Megane vagy a Mazda 3 – sosem voltak nagy slágerek UK‑ban, így az X‑nek elegánsságával, „kvázi‑SUV” stílusával és a szokásos magas fokú kényelemmel kellett megnyernie a vásárlókat a hagyományosabb modellek helyett. Az e‑C4 X elektromos változatában lényegében egyedülálló a kategóriában.
Kétféle hajtáslánc közül lehet választani, mindkettő az első kerekeket hajtja egyetlen elektromos motorral. Az alap 50 kWh‑s változat 134 lóerőt ad, és a Citroën szerint egy feltöltéssel WLTP ciklusban akár 222 mérföld is lehet a hatótávja. A nagyobb, 54 kWh‑s akkumulátoros verzió erősebb motorral, 154 lóerővel elérhető, mely kismértékben javítja a gyorsulási időt az alapverzióhoz képest, míg a hatótáv körülbelül 40 mérfölddel nő. A felszereltségi szintek csak kétfélék: a Plus szinttel csak a 134 lóerős motor és az 50 kWh‑s akkumulátor jár, 18 colos felnik, LED fényszórók, 10‑hüvelykes érintőképernyő beépített navigációval és vezeték nélküli Apple CarPlay‑jal, Android Auto‑val, valamint head‑up kijelzővel, míg a Max szint extra kényelmi funkciókat kínál, mint a fűthető első ülések és kormány, az erősebb motor és nagyobb akkumulátor, de az ára lényegesen magasabb a Plus szinthez képest, és nem biztos, hogy az extra felár teljes mértékben megtérül.
Leave a Comment