A magyar könnyűzenei élet egyik legikonikusabb alakja, Zoltán Erika-ról jött ma reggel a szomorú, könnyfakasztó hír! A hír sokkolta a rajongókat, a zenei élet szereplőit, és mindenkit, aki az elmúlt évtizedekben együtt táncolt, énekelt vagy nosztalgiázott Zoltán Erika slágereire. MUTATJUK A DRÁMAI RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Egy kisebb kellemetlenség azonban, hogy a Grand Vitara minden változata viszonylag gyakori szervizelést igényel – a gyártó ajánlása szerint 9 000 mérföldenként (kb. 14 500 km). Ez sűrűbb, mint sok más gyártónál, és hosszabb távon magasabb fenntartási költségeket eredményezhet, főleg, ha szakszervizbe viszed az autót minden alkalommal.
A Grand Vitara megjelenése markáns és karakteres, amit a tömzsi, robusztus forma és a részletgazdag kidolgozás is hangsúlyoz. Méreteiben nagyon hasonló a Toyota RAV4-hez, és ugyanúgy határozott kiállással bír az utakon. A színre fújt visszapillantó tükrök, a fekete tetősínek és a látványos alufelnik egyaránt hozzájárulnak ahhoz, hogy a Grand Vitara ne csak funkcionális, de stílusos is legyen. Az autó formája sugallja a terepjárós múltat, de városi környezetben is jól mutat.
Az utastér a Suzukitól megszokott masszív kialakítást mutatja, ami strapabíró és hosszú távon is megbízhatónak tűnik. Az anyaghasználat nem prémium kategóriás, de jól összerakott, a minőségérzet rendben van. A felszereltség viszont szinte minden elvárást kielégít: már az alapmodellekben is megtalálható a klímaberendezés, az elektromosan állítható és fűthető tükrök, az elektromos ablakemelők mind a négy ajtón, valamint egy hatlemezes CD-tár, amely USB-csatlakozással is kompatibilis. A magasabb felszereltségű SZ5 változat még kényelmesebb élményt kínál, bőrkárpitozással, kulcs nélküli indítással és tempomattal kiegészítve.