Csendben, különösebb felhajtás nélkül, de végleg búcsút int nekünk egy jól ismert bankjegy. Az 1000 forintos már nem számít hivatalos fizetőeszköznek. Az idő ketyeg, és aki nem figyel, az könnyen elveszítheti a pénzét.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Range Rover modellpalettája széles motorválasztékot kínál, így minden vásárló megtalálhatja a számára ideális hajtásláncot, legyen szó hatékonyságról, kifinomultságról vagy kimagasló teljesítményről. A 3,0 literes V6-os D300 dízelmotor 296 lóerőt teljesít, ami bőven elegendő ahhoz, hogy megbirkózzon a több mint kéttonnás karosszériával. A 0–100 km/h-s gyorsulás 7,4 másodpercet vesz igénybe, a végsebesség pedig eléri a 209 km/h-t. A D350-es változat ugyanezt a motort kínálja magasabb teljesítménnyel, aminek köszönhetően 0,3 másodperccel gyorsabb a gyorsulás, és a végsebesség is 225 km/h-ra nő.
Akik inkább a benzines modelleket részesítik előnyben, azok számára elérhető a 394 lóerős P400, amely lenyűgöző, 6,3 másodperces gyorsulást kínál 100 km/h-ra. Ugyanakkor a plug-in hibrid P400e változat a leginkább környezetbarát választás a kínálatban. Ebben egy 2,0 literes négyhengeres benzinmotor dolgozik együtt egy elektromotorral, így az összteljesítmény 398 lóerő, a forgatónyomaték pedig 640 Nm. A rendszer lehetővé teszi, hogy teljesen feltöltött akkumulátorral akár 40 kilométert is megtegyünk tisztán elektromos üzemmódban, ami különösen városi környezetben lehet előnyös. Hosszabb utak során viszont már kevésbé meggyőző, mivel a benzinmotor hangos és darabos működésű, ami nem illik a Range Rover egyébként kifinomult karakteréhez.
