Hónapokig tartott a felújítás, de megérte a rengeteg munka Novemberben kezdődött el Kulcsár Edina és férje, G.w.M (Varga Márk) otthonának teljes körű felújítása. Az egykori szépségkirálynő már akkor megmutatta követőinek, hogy nem csupán figyeli a munkálatokat, hanem aktívan részt is vesz bennük: videóiban gyakran láthatták, ahogy a felújítás kellős közepén dolgozik.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ehelyett a hangsúly egyértelműen a kényelemen van, és ebben a tekintetben az autó kimagaslóan teljesít. A futómű egy ferdehátúhoz képest kifejezetten kifinomult, különösen az E-Tense esetében, ahol a lengéscsillapítás nagyon jól együtt dolgozik az akkumulátor extra tömegével. Hosszú autópályás utazások után szinte biztosak vagyunk benne, hogy legalább olyan kipihenten, sőt akár frissebben száll ki az ember a DS-ből, mint a hasonló kategóriájú német riválisokból.
A hajtásláncok közül a tisztán elektromos változat a legfinomabb és legcsendesebb. Szinte hangtalanul működik, csupán enyhe búgás hallható erősebb gyorsításkor, valamint a menetszél zaja válik kissé feltűnőbbé nagyobb tempónál. A plug-in hibrid elektromos üzemben szintén nagyon halk, azonban amikor a benzinmotor bekapcsol, némi zörgést tapasztaltunk a hajtásalagút környékéről, ami kissé aggasztó benyomást keltett. Meglepő módon az enyhe hibrid háromhengeres motorja kevésbé szűrődött be az utastérbe, mint a PHEV négyhengerese. Bármelyik hajtásláncot is választjuk, a DS No4 mindenképpen hatékonyabb és alacsonyabb károsanyag-kibocsátású lesz, mint az előző generációs DS 4.
