Egy piaci árus lángos receptjéért rajonganak az idősek!

Sokan próbálnak rátalálni a valódi, klasszikus lángos ízére, ám gyakran csalódnak a neten fellelhető receptekben. Van, ahol kefires vagy burgonyás változatot ajánlanak, ám egyik sem hozza vissza azt a jellegzetes piaci hangulatot és zamatot. Az EllenLábas nevű YouTube-csatorna most egy piacon dolgozó árus segítségével hozzájutott egy olyan recepthez, amelyet otthon is autentikusan el lehet készíteni.
MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A jelenlegi Renaultsport Mégane a normál modellhez igazodva frissítést kapott, új orr-részt és átdolgozott belsőt kapott. Emellett a Cup-S változatban már alapfelszereltségként elérhető a Cup futómű, amely tartalmazza a korlátozott csúszású differenciált és sportosabb felfüggesztés-beállításokat.
Opcióként rendelhető egy titán Akrapovic kipufogó, valamint Öhlins lengéscsillapítók és félig slick Michelin gumik, amelyek tovább fokozzák az autó sportos karakterét.
A 2018-as Renault Mégane RS tesztje alapján elmondható, hogy az autó az elmúlt években következetesen a forró ferdehátú kategória egyik legjobb kezelhetőségű modelljének számított. Éles reakciói miatt minden sportos kisautót kereső vásárló listáján ott kellene lennie, még akkor is, ha a hagyományos Mégane népszerűsége valamelyest csökkent.
Az ár-érték aránya is kedvező, amennyiben nem választjuk a drága extrákat, jóval olcsóbb, mint a jelenlegi nagy teljesítményű sportmodellek, például a Honda Civic Type-R, ugyanakkor ugyanolyan élvezetes vezetni és majdnem ugyanolyan gyors. Azonban a belső tér már kissé elavultnak hat, és a mindennapi használatban talán nehezebb vele együtt élni.
Az autó kategóriájának egyik legjobban kezelhető sportmodellje, annak ellenére, hogy nem mai darab.
A Renault Mégane RS sportos megjelenése mögött egy intenzív vezetési élmény áll. Amikor beindítod a 2,0 literes turbómotort, hallani a kipufogó határozott morajlását – ha egy kicsit megnyomod a gázpedált, a fordulatszámmérő mutatója gyorsan megugrik. A Renaultsport Mégane hatfokozatú váltója igényel némi határozottságot, de sosem akad el. A közép- és felső fordulatszám-tartományban bőséges erőt biztosít az előzésekhez, de a kemény Cup futómű és a rendkívül feszes felfüggesztés uralja a vezetési élményt. Minden úthibát, egyenetlenséget érzel az ülésen keresztül, miközben a kormányzás éles és jól kommunikál, sok visszajelzéssel. Ha megrendeled az opcionális Öhlins lengéscsillapítókat, a kerekek még harmonikusabban követik az út felületét, miközben a karosszéria kontrollja is javul. Ez egy drága extra, de megéri, ha pályázni szeretnél az autóval. A Michelin Pilot Sport 2 gumik szinte végtelen tapadást adnak, és segítenek az ívek finom korrigálásában egy kis gázadás-kikapcsolással, az Akrapovic kipufogó pedig hangos pukkanásokat produkál, bár a kabinban viszonylag tompán hallatszik.
Fogyasztás, CO2-kibocsátás és üzemeltetési költségek
A régebbi motor és a sportos jellemzők miatt a fenntartási költségek viszonylag magasak.
A Renaultsport Mégane CO2-kibocsátása 174 g/km, ami elfogadható, de a céges autóként történő használat esetén magasabb adóterhet jelenthet, mint néhány versenytársa esetében. A 2,0 literes motor ígért átlagfogyasztása 34,0 mpg (mérföld per gallon) vegyes ciklusban, ami nem rossz teljesítmény az autó tudásához képest – ám a rivális SEAT Leon Cupra akár 42 mpg-t is elér.
A Leon viszont drágább, és ez általában igaz a Renault-ra is. Az alapvető extrák nélkül a 275 lóerős változat remek ár-érték arányt képvisel, hiszen majdnem olyan teljesítményt kínál, mint a jóval drágább konkurensek.
Leave a Comment