Megszakítja a Majkával való együttműködését

A One Magyarország úgy döntött, lezárja márkanagyköveti együttműködését Majkával. A cég tájékoztatása szerint a döntés hátterében a rapper legutóbbi, nagy port kavart, Campus Fesztiválon előadott performansza áll, valamint az elmúlt időszakban tett közéleti megnyilvánulásai. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az EV3 első ránézésre igen kedvező áron kínálja magát. Az alapmodell ára 32 995 fontnál kezdődik, amiért az „Air” felszereltségi szintet kapjuk, a kisebb kapacitású akkumulátorral. Ez az ár elsőre talán alacsonynak tűnik, de meglepő módon a jármű már alapáron is kifejezetten jól felszerelt. Tartalmaz például fűthető üléseket, elöl-hátul parkolássegítő szenzorokat, adaptív tempomatot és sok más modern kényelmi funkciót. Mindezek mellett még a hatótáv is meglepően jónak számít: a gyártó 270 mérföldes, azaz körülbelül 430 kilométeres hatótávot ígér.
Ha valaki úgy dönt, hogy a nagyobb akkumulátorra szeretne váltani, az mindössze 3000 fonttal drágítja meg az autót. Ez a felár sokak számára megéri, hiszen jelentősen növeli a jármű hatótávját, ami a hétköznapi használatban és hosszabb utak során is sokkal kényelmesebbé teszi az EV3-at. Viszont, ha valaki jobb minőségű beltéri anyagokat szeretne – például finomabb kárpitokat vagy elegánsabb műszerfalat –, akkor a GT-Line felszereltséget kell választania. Ez további 3500 fonttal emeli meg az árat, de cserébe nem ad túl sok plusz felszerelést, tehát ár-érték arányban ez a szint már nem annyira meggyőző. Még így is, a 39 495 fontos ár versenyképesnek számít olyan hasonló modellekhez képest, mint a hosszú hatótávú VW ID.3, a Cupra Born, a Skoda Elroq vagy a Renault Scenic.
A tesztautónk egy különleges, limitált kiadású modell volt – ez az „Edition 1 Octa” nevet viselte. Ennek belterében volt néhány különleges részlet, például a szénszálas (karbon) díszítőelemek és az úgynevezett „Body and Soul” nevű sportos ülések. Ezek az ülések nemcsak kényelmesek és jól formázottak, hanem egyedi extrával is rendelkeznek: beépített hangszóróik vannak, amelyek a mély hangokat közvetlenül az ülés felületére továbbítják – hasonlóan, mint ahogyan azt például a Range Rover Sport SV modellnél is láthattuk. Ennek ellenére a belső tér egyáltalán nem hatott túlzottan sportosnak vagy hivalkodónak – sokkal inkább letisztult és igényes benyomást keltett.
A belső tér kialakításánál többféle kárpit közül lehet választani, többek között khaki zöld, barna és világosszürke árnyalatokban. Ezek elérhetők Ultrafabrics nevű modern műbőrből, de akár fél-anilin valódi bőrből is. Az anyaghasználat minősége nagyon magas: a varrások precízek, a kapcsolók és gombok is kellemes tapintású, strapabíró anyagból készültek.
Leave a Comment