Majka már megint?

A p/nze talán ke/esebb lett Majkának, miután elfordultak tőle a támogatói a Campus Fesztiválon történtek után, de az arca biztosan nem lett kisebb. A siófoki plázson ismét ontotta magából a bu/kós/got. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az 1,2 literes motor elsőre papíron kicsinek tűnhet, és való igaz, hogy nem egy erőmű, de ennek ellenére egyáltalán nem kellemetlen vagy kínzó vele az autózás.
Még a legegyszerűbb, kézi váltós, 99 lóerős változatban is elegendő erő áll rendelkezésre ahhoz, hogy kényelmesen haladjunk a forgalom tempójával. Igaz, ha autópályán vagy országúton szeretnénk gyorsítani, akkor gyakran kell visszaváltani, és tényleg ki kell használni a motor minden erejét – tehát elég magas fordulatszámon kell tartani, hogy érezhető legyen a teljesítmény. Szerencsére a kuplungpedál és a sebességváltó kellemesen működik, így ez nem fárasztó vagy zavaró, inkább élvezetes.
Az automata váltós e-Hybrid változat szintén 99 lóerős összteljesítménnyel rendelkezik, viszont elektromos rásegítéssel is dolgozik. Az úgynevezett E-Boost funkciónak köszönhetően extra 54 Nm nyomatékot (kb. 40 lb-ft) ad hozzá induláskor, így az autó sokkal fürgébben lódul meg, különösen álló helyzetből. Ez jól jön városi környezetben, például lámpánál induláskor vagy sűrű forgalomban.
Menet közben, főleg közepes sebességtartományban, az e-Hybrid meglepően élénknek érződik – sokkal dinamikusabb, mint amit a puszta számok sugallnak. A Jeep állítása szerint például 30 és 60 mérföld/óra (kb. 48–96 km/h) között 30%-kal gyorsabban gyorsul, mint a kézi váltós benzines verzió, és ezt valóban érezni is lehet, főleg országutakon vagy gyorsabb mellékutakon.
Ennek ellenére nem minden tökéletes: az automata váltó néha bizonytalanul viselkedik, és előfordul, hogy nem akkor vált fel vagy vissza, amikor a vezető ezt várná – főleg ha gyorsítani próbálunk, vagy hirtelen lassítani kellene.
A motor hangja is elég karakteres: ha erősen nyomjuk a gázt, kissé nyers, érdes hangot ad ki, ami elég nagy kontrasztban áll az elektromos változat szinte teljes csendjével.
Leave a Comment