Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    csütörtök, július 31
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Majka már megint?

    BY admin2025.07.28.

    A p/nze talán ke/esebb lett Majkának, miután elfordultak tőle a támogatói a Campus Fesztiválon történtek után, de az arca biztosan nem lett kisebb. A siófoki plázson ismét ontotta magából a bu/kós/got. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Az 1,2 literes motor elsőre papíron kicsinek tűnhet, és való igaz, hogy nem egy erőmű, de ennek ellenére egyáltalán nem kellemetlen vagy kínzó vele az autózás.

    Még a legegyszerűbb, kézi váltós, 99 lóerős változatban is elegendő erő áll rendelkezésre ahhoz, hogy kényelmesen haladjunk a forgalom tempójával. Igaz, ha autópályán vagy országúton szeretnénk gyorsítani, akkor gyakran kell visszaváltani, és tényleg ki kell használni a motor minden erejét – tehát elég magas fordulatszámon kell tartani, hogy érezhető legyen a teljesítmény. Szerencsére a kuplungpedál és a sebességváltó kellemesen működik, így ez nem fárasztó vagy zavaró, inkább élvezetes.

    Az automata váltós e-Hybrid változat szintén 99 lóerős összteljesítménnyel rendelkezik, viszont elektromos rásegítéssel is dolgozik. Az úgynevezett E-Boost funkciónak köszönhetően extra 54 Nm nyomatékot (kb. 40 lb-ft) ad hozzá induláskor, így az autó sokkal fürgébben lódul meg, különösen álló helyzetből. Ez jól jön városi környezetben, például lámpánál induláskor vagy sűrű forgalomban.

    Menet közben, főleg közepes sebességtartományban, az e-Hybrid meglepően élénknek érződik – sokkal dinamikusabb, mint amit a puszta számok sugallnak. A Jeep állítása szerint például 30 és 60 mérföld/óra (kb. 48–96 km/h) között 30%-kal gyorsabban gyorsul, mint a kézi váltós benzines verzió, és ezt valóban érezni is lehet, főleg országutakon vagy gyorsabb mellékutakon.

    Ennek ellenére nem minden tökéletes: az automata váltó néha bizonytalanul viselkedik, és előfordul, hogy nem akkor vált fel vagy vissza, amikor a vezető ezt várná – főleg ha gyorsítani próbálunk, vagy hirtelen lassítani kellene.

    A motor hangja is elég karakteres: ha erősen nyomjuk a gázt, kissé nyers, érdes hangot ad ki, ami elég nagy kontrasztban áll az elektromos változat szinte teljes csendjével.

    Previous Post

    Rátett még egy lapáttal Siófoki koncerten Majka!

    Next Post

    Ebben hunyt el a mentős a mentőállomáson!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Élő adásban sírta el magát Sthol András!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum