Össze-vissza énekelt Tóth Gabi!

Egy különös vi/eó borzolja az i/ter/et kedélyeit ezekben az órákban. Az R/L figyelt fel a felvételre, amelyen Tóth Gabi látható és hallható, amint egy Beyoncé-dalt ad elő – bár ez nem mindenkinek volt rögtön egyértelmű. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ahogy az várható is egy ilyen kategóriájú autótól, a Giuliettában négyirányban állítható kormánykerék és vezetőülés-magasság állítás is rendelkezésre áll. Ennek ellenére azonban az üléshelyzet mégis némileg a régi olasz autókból ismert, sokak által kifogásolt „hosszú kar, rövid láb” testtartást idézi meg. Ez különösen azok számára lehet zavaró, akik az ergonómiára érzékenyek, hiszen a tökéletes vezetési pozíciót nehéz kompromisszumok nélkül megtalálni.
Sokan végül annyira leengedik a kormánykereket, hogy az – már önmagában sem túl jól olvasható – sebességmérőt még nehezebben teszi láthatóvá. Ezzel szemben a fordulatszámmérő jóval áttekinthetőbb, példaértékűen tiszta skálázással és olvashatósággal bír. A vezetőülés sajnos nem dönthető, deréktámasz pedig csak feláras opcióként elérhető, ami kissé fukarnak hat egy ilyen szintű modell esetében. Ennél is bosszantóbb talán az, hogy a középkonzol szinte semmi helyet nem hagy a bal lábnak, ami hosszabb utak során különösen kényelmetlen lehet.
Ennek ellenére, ha nem is tökéletesen, de azért viszonylag kényelmes pozíció kialakítása lehetséges. Az utastér elöl és hátul is tágasnak mondható, a hátsó ülések pedig megfelelő tartást biztosítanak, még ha nem is a kategória élvonalába tartoznak. A hátrafelé szűkülő karosszériaforma és az oldalablakok fokozatosan elkeskenyedő vonalvezetése miatt a hátsó fejtér meglehetősen szűkös, és az ott utazók számára az összhatás kissé sötét és nyomasztó lehet. Egy teljes hosszúságú panoráma-napfénytető sokat javít ezen az érzésen, azonban ennek ára elég borsos – ez a kényelmi funkció csak külön megvásárolható.
Leave a Comment