Halottak napján, amikor a legtöbb család mécsest gyújt, és elhunyt szeretteire emlékezik, egy család élete örökre kettétört. Este, Alsószőc közelében egy autó nagy erővel rohant bele egy szekérbe, amin gyerekek is utaztak. A helyszínen mindenki sokkot kapott, senki nem hitte el, hogy ilyen borzalom pont ezen a napon történhet…
A háromhetes csecsemő olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy az orvosok nem tudták megmenteni az életét.
EZÉRT TÖRTÉNT A TRAGÉDIA:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Citroen C5 X 2021 óta van forgalomban, és 2022-ben az Euro NCAP töréstesztjén négycsillagos értékelést kapott. Ennek eredményeként biztonságos autónak számít, bár ahogy az pontszámaiból is látható, minden területen van mit javítani a versenytársakhoz képest, és egy kicsit több pénzt kell költeni a magasabb felszereltségű változatokra, hogy az autó egyes biztonsági rendszereinek fejlettebb verzióit kapjuk.
Bár a C5 X nem szerepelt a 2024-es Driver Power tulajdonosi felmérésünkben, a C5 Aircross – ami közeli rokona – igen. Ez is elég figyelemre méltó megjelenés volt, a kilencedik helyen végzett. Nem hiszem, hogy a megbízhatóság akadályozta volna meg abban, hogy még magasabbra kerüljön a szavazáson – főként az autó vezethetősége és stílusa rontotta a teljesítményét. Ha mindkettővel elégedett vagy a C5 X-ben, az jó jel a hosszú élettartamára nézve, miközben mi is tökéletesen elégedettek voltunk a C5 X tesztautónk általános érzetével és minőségével.
A Citroen C5 X határozottan nem azoknak a sofőröknek való, akik sportos vezethetőségre, agresszív megjelenésre vagy csillogó bőrkárpitozású utastérre vágynak. Valójában minden téren pont az ellenkezőjét kínálja. Ez azonban nekünk megfelel, mivel már rengeteg ilyen modell van a piacon, és a Citroen lazább megközelítése a nagy családi ferdehátújával egészen üdítő.
Legközelebbi riválisához, az egyenes vonalú Skoda Superbhez képest a Citroën néhány furcsasága talán elriaszt, de a C5 X az alapvető funkciók nagy részét megkapta, a tágas utastértől és csomagtartótól kezdve a logikus, egyszerűen használható infotainment rendszeren át a teljesítmény és a gazdaságosság jó egyensúlyát kínáló hajtásláncokig.
És ahol a C5 X erősségeit kibontakoztatja, ott sok élveznivalót talál – ebben az árkategóriában kevés autó kínál simább rugózást vagy nyugodtabb utastér hangulatot. Valószínűleg szimpatikusabb, mint legközelebbi rokonai, a DS 4 és a Peugeot 408.
