Két éve kezdődött a szívritmuszavarom, eleinte nem tudtam hogy ez mi, csak azt éreztem, hogy valami nem stimmel a ritmussal. Nagyon megijedtem tőle hirtelen, elmentem kardiológushoz, ő mondta, hogy nem annyira kell ezzel foglalkozni. Akkor kicsit megnyugodtam, de aztán voltak napok, amikor nagyon sok extra ütésem volt, és ez eléggé frusztrált. MUTATJUK A DRÁMAI RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia egyedi elektromos platformja azt eredményezi, hogy az EV5 belseje szinte meglepően tágas, legyen szó az első vagy a hátsó üléssorról. Az első ülések között hatalmas, jól kihasználható tárolóterület húzódik, ahová könnyedén elférnek a mindennapi apróságok, táskák vagy akár egy kisebb laptop is. Hátul pedig a teljesen sík padló jelenti a legnagyobb előnyt: mivel nincs középső alagút, a középen ülők is bőséges lábhelyet kapnak, ami a kompakt elektromos SUV-k között különösen értékes tulajdonság.
A 566 literes csomagtartó papíron szinte csak a Skoda Enyaq mögött marad el, a valóságban azonban kiváló méretű és formájú. A függőlegesebb kialakítású hátsó résznek köszönhetően még a nagy, szögletes vagy nehézkes tárgyak is könnyedén betolhatók. A nyílás széles, a raktér pereme mélyen van, így a pakolás kifejezetten egyszerű. A hátsó ülések rafinált módon, teljesen sík felületet hoznak létre lehajtott állapotban, így a csomagtér egy nagy, egybefüggő rakfelületté alakul. Ilyenkor az autó nem kevesebb mint 1650 literes rakteret kínál, ami a kategóriában kiemelkedő, és a gyakorlatban majdnem felér a Skoda Enyaq hatalmas csomagterével.
