Az ország nyugdíjasai szinte azonnal felbolydultak a hír hallatán: vajon valóban megérkezik a várt havi „plusz” juttatás? A kormány részéről egyébként már korábban is jelezték, hogy gőzerővel dolgoznak a bevezetésén, így a várakozás minden eddiginél feszültebbé vált.
MUTATJUK A PONTOS DÁTUMOKAT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A szellőzőnyílások alatt egy másik érintőképernyő található, rajta a márka i-Toggle kapcsolóival és jobb oldalon a sebességváltóval. Tapasztalataink szerint nem vagyunk biztosak benne, hogy ez a legjobb hely a sebességváltónak, mert gyakran nyúltunk oda, ahol a vezetési mód kapcsolója van, amikor megpróbáltuk „előremenet” vagy „hátramenet” állásba tenni az autót.
Különösen tetszik a GT felszereltségi szint hangulatvilágítása, amely éjszaka finom megvilágítást biztosít a műszerfalnak és a központi tárolórekesznek. Inkább szoborszerűnek tűnik tőle, mint valami olyan hétköznapi dologtól, mint egy autó műszerfala.
A 3008-asban azok a felületek, amelyekkel rendszeresen érintkezünk, úgy néznek ki és úgy érződnek, mintha egy prémium SUV-ba tartoznának, ami az árához képest nem is csoda. Minden változaton „grafén” hatású, karbonhatású műszerfalborítás található, amely az első ajtókig is kiterjed. Ez sokkal vonzóbb vizuálisan, mint a versenytársakban található hektárnyi zongoralakk fekete műanyag, amely idővel valószínűleg elveszíti fényét, és rajta egy feltűnő por-, ujjlenyomat- és karcolásréteg gyűlik össze. Azonban arra figyelmeztetünk, hogy a 3008-asban óvatosnak kell lenni a kiömlött folyadékokkal, nehogy foltosodjon az anyag. Sajnos a 3008 infotainment rendszere a 10 tesztelt rendszer közül a kilencedik helyen végzett az autós infotainment rendszerek tesztjén . Bebizonyosodott, hogy ez az egyik legzavaróbb rendszer a használat során, lassú válaszidővel és zsúfoltabb menüelrendezéssel, mint a kevésbé zavaró versenytársak. Egyszerűen nem olyan könnyű használni, mint a Tiguanban vagy a Skoda Enyaq Coupéban található rendszert .
A rendszer időnként hibákat is felvetett, például a hosszú távú tesztünkön (ugyanazzal az infotainment rendszerrel) használt Peugeot 5008 összes képernyője vezetés közben néhányszor elsötétült. A megoldás egy kemény újraindítás (az autó leállítása, majd ki- és bekapcsolása) a képernyők újraindításához.
