Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Ekkor Jön a 14. havi nyugdíj első részlete!

Posted on 2025.10.30.

Az ország nyugdíjasai szinte azonnal felbolydultak a hír hallatán: vajon valóban megérkezik a várt havi „plusz” juttatás? A kormány részéről egyébként már korábban is jelezték, hogy gőzerővel dolgoznak a bevezetésén, így a várakozás minden eddiginél feszültebbé vált.
MUTATJUK A PONTOS DÁTUMOKAT!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A szellőzőnyílások alatt egy másik érintőképernyő található, rajta a márka i-Toggle kapcsolóival és jobb oldalon a sebességváltóval. Tapasztalataink szerint nem vagyunk biztosak benne, hogy ez a legjobb hely a sebességváltónak, mert gyakran nyúltunk oda, ahol a vezetési mód kapcsolója van, amikor megpróbáltuk „előremenet” vagy „hátramenet” állásba tenni az autót.

Különösen tetszik a GT felszereltségi szint hangulatvilágítása, amely éjszaka finom megvilágítást biztosít a műszerfalnak és a központi tárolórekesznek. Inkább szoborszerűnek tűnik tőle, mint valami olyan hétköznapi dologtól, mint egy autó műszerfala.
A 3008-asban azok a felületek, amelyekkel rendszeresen érintkezünk, úgy néznek ki és úgy érződnek, mintha egy prémium SUV-ba tartoznának, ami az árához képest nem is csoda. Minden változaton „grafén” hatású, karbonhatású műszerfalborítás található, amely az első ajtókig is kiterjed. Ez sokkal vonzóbb vizuálisan, mint a versenytársakban található hektárnyi zongoralakk fekete műanyag, amely idővel valószínűleg elveszíti fényét, és rajta egy feltűnő por-, ujjlenyomat- és karcolásréteg gyűlik össze. Azonban arra figyelmeztetünk, hogy a 3008-asban óvatosnak kell lenni a kiömlött folyadékokkal, nehogy foltosodjon az anyag. Sajnos a 3008 infotainment rendszere a 10 tesztelt rendszer közül a kilencedik helyen végzett az autós infotainment rendszerek tesztjén . Bebizonyosodott, hogy ez az egyik legzavaróbb rendszer a használat során, lassú válaszidővel és zsúfoltabb menüelrendezéssel, mint a kevésbé zavaró versenytársak. Egyszerűen nem olyan könnyű használni, mint a Tiguanban vagy a Skoda Enyaq Coupéban található rendszert .

A rendszer időnként hibákat is felvetett, például a hosszú távú tesztünkön (ugyanazzal az infotainment rendszerrel) használt Peugeot 5008 összes képernyője vezetés közben néhányszor elsötétült. A megoldás egy kemény újraindítás (az autó leállítása, majd ki- és bekapcsolása) a képernyők újraindításához.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. november
  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme