A Nyugdíjas Parlament Országos Egyesülete hangsúlyozza: az emberi méltóság, mint alapjog, megköveteli az időskori létbiztonságot. Ezért a szervezet sürgeti egy olyan jogszabály elfogadását, amely a társadalmi összefogás elvét követve biztosítja az idősek számára a megélhetéshez szükséges jövedelmet – ahogy az Alaptörvény is elismeri a méltóság sérthetetlenségét.
ERRŐL FOGNAK SZAVAZNI, EKKORA ÖSSZEGRŐL VAN SZÓ PONTOSAN:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A karosszéria, a belső tér kialakítása és a technikai megoldások stílusosak: az autó külseje a Citroën legújabb formanyelvét követi, a belső tér pedig tágas, kreatív, érdekes elemekkel díszített. Az infotainment rendszer egyszerű, de elegendő; a vezető számára fontos kijelzők jól láthatóak, az irányítófelület átlátható. Az anyaghasználat keveri a prémium hatású, puhább részeket a keményebb műanyagokkal, különösen azon területeken, ahol nagyobb igénybevételre számíthatunk.
A hátsó üléssor három gyermeknek vagy időszakosan néhány felnőttnek alkalmas csak; ha valóban hét ember szállítása a cél, talán érdemes nagyobb modellt keresni. Ötüléses elrendezésben a csomagtartó tágas: a hátsó ülések lehajtásával nagyobb poggyász‑terület érhető el, de hétüléses konfigurációban a csomagtartó kapacitása jelentősen csökken, amikor minden ülés foglalt.
Összességében tehát a Citroën C3 Aircross egy kiegyensúlyozott választás azoknak, akik jó ár‑érték arányú, sokoldalú, komfortos SUV‑t keresnek; nem tökéletes mindenben – különösen ha sportosságot vagy igazán prémium élményt vár az ember –, de ár‑kategóriájában és célját tekintve nagyon jól teljesít.
