Matrend

cropped matrend magazin.png

A Honor célja, hogy emberközpontú megközelítéssel világszerte ikonikus techmárkává váljon. “Komoly beruházásokat eszközölünk a kutatás-fejlesztés területén, hiszen technológiai vállalatként az innovatív terméktechnológiák fejlesztése a K+F erőfeszítéseink kulcsfontosságú része, ami pedig létfontosságú a márka fejlődéséhez” – mondja Kai Bai, a Honor Magyarországért, Csehországért és Szlovákiáért felelős vezetője. A cég hosszú távú stratégiát követ, amely nem csak a rövid távú előnyökre, hanem a jövő biztonságára is összpontosít.

A Honort 2013-ban alapították, eredetileg a Huawei almárkájaként: globálisan 2014 végétől Magyarországon is megjelentek megfizethető készülékekkel. 2020 novemberében a Honor függetlenedett a Huaweitől, és azóta az a céljuk, hogy globális, ikonikus techmárkává váljanak. “A márka és a vállalat jövője szempontjából ez az elsődleges célunk. Függetlenedésünk óta elkötelezettek vagyunk abban, hogy a fogyasztók számára teljes termékportfóliót kínáljunk” – mondja Kai Bai. A Honor szerint minden terméket az emberi szükségletekhez igazítva kell kifejleszteni, legyen szó akár mindennapi használatról, akár szakmai célokról, mint például az oktatás vagy a professzionális tartalomgyártás. Ennek érdekében a Honor gyorsan és hatékonyan újraépítette kapcsolatait globális beszállítókkal és partnerekkel.

Függetlenségük után azonnal szoros együttműködésbe kezdtek olyan vállalatokkal, mint a Google. Együttműködnek olyan chipgyártókkal, mint a Qualcomm, valamint olyan vállalatokkal, mint a Microsoft és az Intel. Ez létfontosságú annak érdekében, hogy ne csak a kínai, hanem a nemzetközi piacokon is versenyképes termékeket tudjanak kínálni.

Együttműködéseik eredményessége mára nyilvánvalóvá vált: idén a Honor lett a vezető okostelefonmárka Kínában a harmadik negyedévben, és terjeszkedésük már Magyarországon is érezhető, ami globális, konzisztens marketingkampányaiknak köszönhetően egyre láthatóbbá teszi őket a plázákban és üzletekben.

A teljes portfólió kialakítása érdekében a középkategóriás és a belépő szintű telefonok mellett megérkeztek a csúcskategóriás eszközök is, például a 2023-ban bemutatott Magic 5 Pro és az idei összehajtható Magic V2. “Az összehajtható telefonok legnagyobb aggodalma az, hogy mennyire használhatóak, beleértve azok súlyát is. Ha túl nehéz, nem lesznek praktikusak a mindennapi használatra. Ebben a tekintetben a Honor jelentős technológiai előrelépést ért el, így összehajtható készülékeink rendkívül hordozhatóvá váltak. Például, a Magic V2 vastagsága csak 9,9 milliméter. Amikor a kezedben tartod, olyan érzés, mint egy normális telefon” – mondja Kai Bai. Ezt a szenz-szilícium akkumulátorok kifejlesztésével érték el, amelyek nem csak hosszú ideig működnek, de nem is vastagabbak, mint egy hotelszobakulcs.

A hardveres fejlesztések mellett a Honor a szoftverek terén sem marad le. Például a mesterséges intelligencia alkalmazása a fényképezésben: a Falcon nevű rendszerük kiváló minőségben képes sporteseményeket fotózni. Az új operációs rendszerük, a MagicOS 8.0 jelentős előrelépést jelent a mesterséges intelligencia integrálásában a Honor ökoszisztémájába, ami még jobb felhasználói interakciót és zökkenőmentes eszközintegrációt eredményez.

Ezekre a képességekre építve, mint például az MI által vezérelt Falcon Capture sportfotózáshoz, és az intuitív kezelőfelület adaptációja a szállodai foglalásokból induló útvonaltervezéshez, a MagicOS 8.0 olyan funkciókat vezet be, amelyek kielégítik a modern felhasználók egyre növekvő igényeit. A MagicOS 8.0 továbbá javítja az eszközök közötti összekapcsolhatóságot, lehetővé téve a zökkenőmentes, eszközökön átívelő együttműködést. Az adatvédelem és a biztonság tekintetében a MagicOS 8.0 megvédi a felhasználók

via forbes.hu

Facebook hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük