Figyelem! Másodfokú riasztást adtak ki!

Heves zivatarokra adott ki másodfokú figyelmeztetést a HungaroMet az ország jelentős részére. A dél-délnyugat felől érkező viharokat akár 110 kilométer per órás széllökések jön figyelmeztettek a meteorológusok. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Már messziről, akár 40-50 méterről is érezni lehetett, hogy a Discovery Sport nem egy olyan autó, amit kizárólag sima, aszfaltozott országutakra terveztek. Bár jól megállja a helyét a városi és autópályás közlekedésben is, az első benyomásoktól kezdve világos, hogy a terepviszonyokhoz is kiválóan ért.
Nagyobb sebességnél is érzékelhető volt, hogy a futómű keményebb, mint sok más prémium kategóriás SUV esetében – az út egyenetlenségeit, a kisebb gödröket és buckákat határozottabban közvetítette az utastér felé. Az apró zökkenések és néha egy-egy nagyobb döccenés is annak a kompromisszumnak a részei, amit a valódi terepképességekért cserébe el kell fogadnunk.
Ennek ellenére a Discovery Sport meglepően kényelmes tudott maradni – még úgy is, hogy 60 centiméteres gázlómélységgel és kiváló első, középső és hátsó terepszögekkel rendelkezik, ami azt jelenti, hogy különösen jól boldogul nehéz, egyenetlen terepen is. Az autó felfüggesztése jól csillapította a fel-le irányú mozgásokat, de anélkül, hogy az autó ringatózónak vagy imbolygónak tűnt volna. Sőt, országúton haladva is simán, könnyedén futott, ami azt mutatja, hogy a rugózása a mindennapi használathoz is nagyon kellemes kompromisszumot kínált – olyan, amit egy sportosabb, alacsonyabb profilú gumikkal szerelt autó nem feltétlenül tudna nyújtani.
Ami viszont igazán érezhetően javult a korábbi modellekhez képest, az a zajszigetelés. Az új modellnél a kilencedik fokozatban a motor fordulatszáma autópályán alig haladja meg az alapjáratot, így a motor szinte teljesen csendben működik. Emellett a platform fejlesztései hatékonyan csökkentették a vibrációkat és a kerékzajt is – ezek korábban jellemzőbbek voltak a típusra.
Bár nem hozta azt a teljesen nyugodt, már-már „templomi csendet”, amit mondjuk egy Q5-ben tapasztalhatunk, mégsem volt érezhetően gyengébb nála ezen a téren. Sőt, bizonyos helyzetekben még jobbnak is tűnt, különösen, ha figyelembe vesszük azokat a képességeket, amiket más SUV nem kínál.
Leave a Comment