ELKÉPESZTŐ! Tóth Gabi ekkora gyerektartást kap Krausztól!

Az interjúban az is szóba került, hogy pontosan mekkora összeget kap Tóth Gabi gyerektartásként Krausz Gábortól. Bár mindketten fontosnak tartották, hogy közös gyermekük érdekében elkerüljék a nyilvános botrányt, az is kiderült, hogy jogi értelemben egyik fél sem köteles tartásdíjat fizetni, mivel a bíróság közös felügyeleti jogot állapított meg. Ebben az esetben mindkét szülő egyenlő arányban viseli a gyermekkel kapcsolatos költségeket, így egyiküknek sem kell a másiknak pénzt utalnia. Ennek ellenére Tóth Gabi több alkalommal beszélt anyagi nehézségeiről, és sérelmezte, hogy volt férje jóval stabilabb pénzügyi helyzetben van, miközben tőle nem számíthat anyagi támogatásra. TEHÁT EGY FILLÉR GYEREKTARTÁST SEM FIZET TÓTH GABI SZÁMÁRA!

VIA YT/Promotions

Ez is érdekelhet:

Az új **MG HS** finomított dizájnja a **MG 3 hibrid kisautó** vonásait követi, beleértve a keskenyebb fényszórókat és az átdolgozott első hűtőrácsot. A hátsó rész új fénycsíkkal és újratervezett lökhárítókkal lett ellátva, amelyek modernebb, összeszedettebb megjelenést biztosítanak. A híres nyolcszögletű MG embléma a hűtőrács közepéről a motorháztetőre került, és laposabb formát kapott, hogy összhangban legyen a márka frissített dizájnfilozófiájával.
A méreteket tekintve az HS **30 mm-rel alacsonyabb**, **26 mm-rel hosszabb** és **14 mm-rel szélesebb**, mint az előző modell, míg a tengelytávja **45 mm-rel nőtt**, így elérve a **2756 mm-t**. Ezáltal inkább olyan nagyobb SUV-okra hasonlít, mint a **Skoda Kodiaq** vagy a **Peugeot 5008**, bár az MG nem kínál hétüléses változatot az HS-ből.
A hajtásláncok között szerepel egy **1,5 literes turbós benzinmotor**, amely **168 lóerőt** és **203 lb-ft nyomatékot** kínál, vagy egy továbbfejlesztett **plug-in hibrid (PHEV)** változat. A PHEV kombinálja a **207 lóerős** elsődleges elektromos hajtómotort egy **1,5 literes turbós benzinmotorral** és egy második indítómotor-generátorral, összesen **295 lóerőt** és **258 lb-ft nyomatékot** biztosítva. Az MG HS PHEV-je elsődlegesen elektromos motorral hajtja a kerekeket, és amikor a benzinmotor működik, az a kétsebességes automatikus sebességváltón keresztül csatlakozik az első kerekekhez. Papíron **6,8 másodperc** alatt gyorsul 0-100 km/h-ra.

A PHEV kulcsfontosságú előnye a **75 km-es elektromos hatótáv**, amely felülmúlja a konkurenciát, például a **Kuga**, **Tucson** és **Kia Niro** modelleket, amelyek mind kevesebb mint 45 km-es elektromos hatótávot kínálnak.
Mild-hybrid benzinmotoros HS is várható 2025 elején.
Az MG azt várja, hogy a tisztán benzinmotoros modell lesz a legnagyobb eladó az Egyesült Királyságban, de az ilyen számokkal a PHEV sem marad el mögötte.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük