Teljes műsorváltozás az RTL-en! Minden borul!

A műsor különleges interaktív elemekkel, köztük egy mágikus padlóval és gondolkodtató feladványokkal várja a nézőket. A játékosoknak az arany gyűrűk segítségével kell minél pontosabb válaszokat adniuk.
Az RTL Híradó késő esti kiadása 22:30-ra kerül át, ami jól mutatja, hogy a csatorna komoly reményeket fűz az új vetélkedőhöz. A nagy kérdés azonban az, hogy az április közepéig futó Hunyadi fölényével szemben képesek lesznek-e visszaszerezni a nézőket, vagy csupán enyhíteni tudják az utóbbi hetekben több százalékosra duzzadt hátrányukat.

VIA MSN

Ez is érdekelhet:

A Jogger hossza kicsivel több mint 4,5 méter, így egy tipikus C-szegmenses MPV-nél valamivel rövidebb, de ez nem akadályozza meg abban, hogy akár hét fő számára is kényelmes utazóhelyet biztosítson.
1,7 méter alatti magasságával és 200 mm-es hasmagasságával a legtöbb hagyományos MPV-nél egy kicsit magasabb profilú, és egy olyan autóként van pozicionálva, amit néhány évvel ezelőtt „soft-roader”-nek nevezhettünk volna: egy autó, ami könnyedén megbirkózik egyenetlen utakkal és hasonló kihívásokkal.
A felső ablakvonalon van egy hajlás, ami nem illeszkedik teljesen a tetővonalhoz, de javítja a fejteret és a hátsó ülések kilátását, emellett vizuálisan is utal az olyan utilitás-furgonokra, mint a Matra Rancho és a Skoda Roomster.
A Dacia nem döntött úgy, hogy a Jogger-t négykerékhajtással, négyévszakos gumiabroncsokkal vagy terepjárós típusú vonóerő-szabályozó rendszerrel szereli fel.

Bár az autó platformja bizonyos tekintetben korlátozó tényező lehetett volna, ez nem akadályozza meg abban, hogy értékarányban kiváló választás legyen, ami a Jogger piacra pozicionálásának alapját képezi. Az autó a Renault-Nissan közös CMF-B szupermini platformjára épül, amely a Dacia Sandero és (enyhén módosított formában) a Renault Clio és Renault Captur alapját is képezi.
Az autó mechanikai elrendezése tehát teljesen hagyományos. Elöl keresztben elhelyezett motor, kézi sebességváltó, és elsőkerékhajtás található benne. A felfüggesztés acélrugókkal, elöl MacPherson rugóstagokkal és hátul torsion-beam tengellyel biztosított.
A egyszerűség valóban segít csökkenteni az autó súlyát. A legkönnyebb alapváltozata mindössze 1205 kg, ami 200 kg-mal kevesebb, mint a legkönnyebb Volkswagen Touran, amit jelenleg az Egyesült Királyságban vásárolhatnak a vásárlók – de még így is több mint 600 kg kombinált rakomány és utas súly szállítására képes, és 1200 kg-os fékezett utánfutót is vonhat.
Valószínűleg nem sok Jogger fog nagyobb lakókocsikat vontatni, de biztosan képes lenne kisebbek vagy egy utánfutó sátor kezelésére.
A Jogger dizájnja kedvelhetően funkcionális, az egyenes hátsó ablakoktól kezdve a hajlított felső ablakvonalig, amely extra fejteret biztosít a hátsó utasok számára (és vizuálisan is utal az olyan autókra, mint a Matra Rancho).
Minden változat alapfelszereltségként megkapja a kerékívek burkolatát, masszív lökhárítókat és stilizált tetőrudakat, de a közepes és magasabb felszereltségű modelleken ezek a tetőrudak egyszerűen elegáns keresztirányú tetőcsomagtartóvá alakíthatók.
A közepes felszereltségű Jogger, mint a tesztautónk, 16 hüvelykes acél Flex kerekekkel rendelkezik, amelyek nagyon hasonlítanak az ötvözetekhez, de céljuk, hogy könnyebben és olcsóbban cserélhetők legyenek, ha sérülnek, mint a valódi ötvözetek.
Az autó 2022 végén megkapta a Dacia új céges logóját a hűtőrácsán és az utastérben.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük