Gaga sem magának csináltatta, így úgy vélem, időszerű volt, hogy a sors nekem is megadja ezt a lehetőséget. Ezen a szinten, ahol én is vagyok, ennek valahol magától értetődőnek kell lennie. Visszanézve a televíziós előadásaimat, szerepléseimet, mindig zavart, hogy nem hiánypótló a látvány. Most az lesz” – nyilatkozta.
Forrás: MSN / FB / IG / BPW
Ez is érdekelhet:
Nagyon kényelmesen ülhetsz, rengeteg láb- és válltérrel körülötted, de a hajlított tetővonal miatt nem annyi fejtérrel, amennyit a magasabb felnőttek talán szeretnének. Ennek ellenére az autó belső tere nagyon tágas, szellős érzést kelt, és a lapos padló megkönnyíti, hogy például a hátsó ajtón belépve könnyen átslisszanj a vezetőülésbe. A fejtér hiányossága ellenére bőven van hely a hátsó ülésen, hogy az utasok kényelmesen elnyúlhassanak, és az autó magas oldalsó üvegezése, valamint a teljes hosszúságú panoráma tető (amely az Evolve felszereltségtől kezdődően elérhető) rengeteg fényt enged be, így igazán barátságos és helyenként elég gazdagon kidolgozott környezetet teremt.
Még az alacsonyabb Engage felszereltségű modellben is – amely nem rendelkezik panorámatetővel – még mindig tágas érzetet kel a belső tér, amit ritkán érhetsz el ilyen extra hozzáadása nélkül.
A Nissan magasabb felszereltségi szintjei két kényelmi funkcióval is gazdagodnak. Az első egy motoros csúszó középső konzol, amely lehetővé teszi, hogy pontosan a saját preferenciád szerint állítsd be az Ariya középső kartámasz podját – a másodlagos vezérlőkkel és tárolófunkciókkal –, és „elmentsd” a vezetési pozíciót. Elsőre kissé trükkösnek tűnik, de azok számára, akiknek szükségük van a vezetőülés hosszanti beállításainak szélsőséges határaira, nagyon üdvözlendő funkció lehet.
A második egyedülálló belső jellemző egy motoros tárolórekesz, amely egy gombnyomásra kibukkan a műszerfalból. Ez biztosíthat egy rejtett tárolóhelyet az értéktárgyak számára, bár amikor kibővítették, nem elég nagy ahhoz, hogy valóban tárolópolcként használható legyen.
Ha mérhető gyorsulásról van szó, ne várj semmi különöset sem a 63 kWh, sem a 87 kWh egymotoros változatoktól.
Még teljes gázzal is, a 87 kWh-s modell kontrolláltan, de viszonylag lassan indul el, és valamivel több mint nyolc másodpercre van szüksége ahhoz, hogy elérje a 60 mph-t álló helyzetből – ami őszintén szólva, a legkevesebb, amit egy 50 000 fontos családi autótól elvárnál, és jócskán elmarad sok rivális teljesítményétől.