A rend/rség azonban nem engedélyezte a híd elfoglalását, így alternatív helyszínként a Március 15-e teret jelölték ki. A beszéd után a tömeg elénekelte a Himnuszt. Egy biztos: a tömeg nem akar hazamenni, és feltett szándék, hogy elfoglalják az Erzsébet hidat. Friss részletekkel folyamatosan jövünk!
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A Jeep Grand Cherokee belseje meglepően jól sikerült – nem olyan egyértelműen robosztus, mint a Land Rover Defender, nem olyan elegáns, mint a Discovery vagy a Range Rover, de puhább, mint a Toyota Land Cruiser. Mi nagy rajongói vagyunk a karamell bőrkárpitnak és a világos fának, ami a tesztautóban volt, de sajnos ezt az opciót már törölték az Egyesült Királyság kínálatából.
Bár esztétikailag jobban néz ki, mint ahogy érzed, mert amint elkezdesz alaposabban szétnézni, sok fényes fekete műanyag van olyan helyeken, ahol valószínűleg ujjlenyomatok gyűlnek, és nem kell szándékosan romboló tesztet végezni ahhoz, hogy felfedezd a nagyon gyenge illesztéseket.
A Jeep Wrangler, amit ugyanazon az eseményen teszteltem, volt az utolsó új autó, amiről emlékszem, hogy dohányzócsomagot kínált alapfelszereltségként. A Grand Cherokee szinte teljesen elhelyezhető lenne egy vintage Marlboro reklámban.
A Grand Cherokee plug-in hibrid hajtáslánca egy 2,0 literes négyhengeres turbós benzinmotorból, két elektromos motorból és egy 17,3 kWh (15,0 kWh használható) akkumulátorcsomagból áll.
A fő motor egy 134 lóerős, 195 lb-ft nyomatékú egység, amely az nyolcfokozatú automata váltóban található, a kuplungtárcsák és a fokozatok között. Ez hajtja az autót, amikor az EV módot választod, és lehetővé teszi a sebességváltást és az alacsonyabb áttételek közötti váltást, mintha benzinnel hajtanád.
Ezen kívül van egy 48V-os integrált indítómotor a motor elején, amely 39 lóerőt és 44 lb-ft nyomatékot biztosít. Ez elsősorban a benzinmotor indítására és leállítására, valamint az akkumulátor töltésére szolgál, amikor az autó megáll, és sebességben van.
Teljesen feltöltött akkumulátorral az autó teljesítménye erőteljes. A 375 lóerős és 470 lb-ft nyomatékú összteljesítménnyel, és a fő elektromos motor induláskor történő közreműködésével a 0-100 km/h (0-62 mph) gyorsulás mindössze 6,3 másodperc. Néha azonban a motor és a benzinmotor egy pillanatra eldöntik, ki végzi el a munkát, így a benzinmotor hallhatóan felpörög, és néha hátsó utakon jobb – és nem csalódás – ha te magad veszed kézbe a sebességváltást. Ha pedig teljes gyorsulásra van szükséged, akkor meglehetősen durva motorhangra is számíthatsz.