Úgy tudja, hogy édesanyja a bátyja születése után nem akart több gyermeket. Réka érkezése ennek ellenére felülírta ezt a döntést. „Teljesen váratlanul jöttem a világra. Biztos vagyok benne, hogy anyukámnak már nem voltak ilyen tervei, hiszen hét év telt el, és én egy kislányként születtem. De miután az utolsó három hónapot együtt tölthettük, mielőtt elment, nagyon hálás vagyok a sorsnak. Akkor végre éreztük egymás szeretetét” – mondta meghatottan.
VIA story
Ez is érdekelhet:
A Discovery dizájnja mindig az evolúcióra összpontosított, nem pedig a forradalomra, a dobozszerű, masszív forma pedig az off-road karakterének egyik védjegye volt. Ezzel szemben az Mk5 sokkal közelebbi vizuális kapcsolatban áll a Range Roverrel.
Bárki véleménye szerint, Land Rover határozottan állítja, hogy az előző modell sajátos vonalainak lágyítása elengedhetetlen volt a szélesebb közönség eléréséhez. Az eltolódott hátsó rendszámtáblát viszont még mindig nem tudjuk megszokni.
A hatodik generációs utód nem áll olyan messze, és vizuálisan a Discovery 5 már kezd elöregedni.
A 2021-es stílusbeli módosítások mindenképpen növelték a modell vonzerejét, különböző króm és fényes díszítésekkel, amelyek még inkább a Range Rover felé irányították a modellt.
Ami még fontosabb, hogy az alumínium alapú építkezés, amelyet az L494 Range Rover Sporttól kölcsönöztek, megnövelte az utastéri helyet (hosszabb tengelytáv következményeként), és javította az általános teljesítményt (akár 480 kg-os súlycsökkenés révén).
További módosítások történtek a Discovery-ban 2021-ben, többek között új légrugók, új anti-roll bárok és újra kalibrált lengéscsillapítók és kormányzás kerültek bevezetésre, hogy pontosabb legyen az úton, anélkül, hogy elveszítené a terepjáró képességeit.
Ezen kívül egy sor fejlett off-road vezetési mód is elérhető, amelyek lehetővé teszik a futómű magasságának beállítását és a különböző differenciálzárak aktiválását.
A Terrain Response 2 programon belül dedikált módok is választhatók, és a Discovery képes akár 900 mm-es vízmélységig átkelni.