Pont Húsvétkor! Most minden imára szükség van Sallai Nórának!

„Olyan kezelésekre lesz szüksége, amelyeket csak bent, orvosi felügyelettel tudnak elvégezni. Mindenesetre sok időt kell a klinikán töltenie, és a szakemberek is szeretnék, ha alaposabban követhetnék a felépülését ebben a szakaszban” – árulta el a Blikknek egy informátor.

VIA MSN

Ez is érdekelhet:

Amikor a Renault 2012-ben bemutatta a teljesen elektromos Zoe-t, az egyik első márkaként hozott létre valóban versenyképes elektromos autót az európai piacra. Az ezt követő években azonban csendes volt az elektrifikáció körüli mozgolódás a Renault-nál, miközben más gyártók hibrid, plug-in hibrid és teljesen elektromos modelleket dobtak piacra.
Most, hogy a jelenlegi Mégane hamarosan egy teljesen elektromos utódra cserélődik, és az elektromos autók általánosan egyre nagyobb teret nyernek, a Renault még egy utolsó lendülettel piacra dobta a nemrég frissített Mégane plug-in hibrid változatát. A márka tehát gyorsan fordult át hibrid-szkeptikusból hibrid-hívővé, mivel az E-Tech hibrid és plug-in hibrid hajtásláncok mára a legtöbb modell kínálatában elérhetők.

Az RS Line változaton látható két méretes kipufogóvég nem igényel különösebb vizsgálódást ahhoz, hogy kiderüljön: teljesen hamisak. Egyetlen, lefelé fordított kipufogócső rejtőzik a lökhárító mögött. A diffúzor sem különösebben meggyőző. – Matt Saunders, tesztszerkesztő
A Renault most már a hibrid hajtás védelmezőjeként is fellép: a vállalat vezetősége nemrégiben az Autocarnak nyilatkozva arról beszélt, hogy az Európai Bizottság által javasolt, 2035-re tervezett hibridtilalom túl korainak tűnhet, különösen a piac alsóbb szegmensében, ahol a Renault leányvállalata, a Dacia is működik. Ahogy a ráncfelvarrott Mégane átmegy a tesztelésen, a kérdés az: vajon tényleg érdemes-e megvédeni ezt a technológiát?
A Renault szerint egyértelműen igen, mivel a plug-in hibrid E-Tech jelenleg az egyetlen Mégane-változat, amely megvásárolható. A teljes Mégane-modellcsalád 2020-ban kapott ráncfelvarrást, amely némi külső frissítést és egy régóta esedékes infotainment-frissítést is hozott. Azonban a benzines és dízelmotoros változatok élettartama rövidre sikerült: ez év elején az összes ilyen hajtásláncot kivezették, kivéve a plug-in hibridet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük