Felfoghatatlan! Kulka János leesett a lépcsőn!

Mintha nem lett volna elég a sors kegyetlensége, Kulka nemrég egy újabb műtéten esett át: leesett a lépcsőn, térdműtétre szorult. „Egy roncs vagyok. Egy szerencsétlen. De élek” — mondta keserű derűvel.
Bevallotta, hogy emiatt a baleset miatt szégyelli magát.

via fb/Blikk

Ez is érdekelhet:

Nem minden héten fordul elő, hogy egy aktuális Nürburgring rekordtartó szembesül az Autocar tesztjeinek kihívásaival, mégis az Aventador SVJ a második ilyen autó mindössze 12 hónapon belül. Ráadásul a második Lamborghini is, nem kevesebb.
Ez önmagában is sokat elárul a márka evolúciójáról, amely a brutálisan hangos és vizuálisan feltűnő szuperautók gyártójából olyan márkává vált, amelynek járművei végre megadják a dinamikus harapást, hogy igazolják a hangjukat. Ha a Lamborghini Huracán Performante 6 perc 52,01 másodperces Nordschleife időmérője egy hirtelen „tankok parkoltatását” jelentette Porsche gyepén, akkor az Aventador SVJ 6 perc 44,97 másodperces ideje azt mutatja, hogy a Lamborghini-nak nincs szándékában távozni. Még a 911 GT2 RS, egy pályára épített kolosszus sem tudott olyan időt futni, mint ezt tavaly júliusban.
A testreszabott Pirelli P Zero Corsa gumik – amelyeket tesztautónk az úton viselt – merevebb oldalfalakkal rendelkeznek, mivel a Jota megnövelt leszorítóereje ezt indokolja.
Richard Lane, tesztelő

Természetesen, mint közúti autó, az Aventador SVJ-nak is izgalmasnak kell lennie, nem pedig ijesztőnek; valóban használhatónak kell lennie olyan helyeken is, amelyek nem a legszélesebb, legeldugottabb és legjobban aszfaltozott A-útvonalak, és jutalmaznia kell a vezetőt olyan sebességek mellett is, amelyek jól elmaradnak a kifinomult új aerodinamikai rendszere működési tartományától. Ha nem, akkor irigylésre méltó státusza, mint az egyetlen középmotoros V12-es szuperautó, amely jelenleg kapható, nem sokat ér, és azt mondhatjuk, hogy ebben az esetben inkább egy Ferrari 488 Pista-t, egy McLaren 720S-t vagy akár a Performante-t válaszd.
Mindazonáltal, a Lamborghini-nak valószínűleg nem lesz problémája az 900 példányos „Super Veloce Jota” eladásával, pusztán a neve alapján. Ez a név egy hivatásos Lamborghini tesztpilóta, Bob Wallace nem munkaidőben végzett projektjéből származik, aki a Miurát előzőtlen keménységre fejlesztette, mielőtt az egyedüli prototípus porrá égett az autósztrádán. Ez csak a második alkalom, hogy a nevet újra használták, és arra utal, hogy a Lamborghini valóban határozott formában van. Túl határozott formában? Lássuk.
Ár: £360,000 Teljesítmény: 759 lóerő Nyomaték: 531 lb-ft 0-60 mph: 2,9 másodperc 30-70 mph negyedikben: 5,3 másodperc Üzemanyag-fogyasztás: 11,9 mpg CO2-kibocsátás: 452 g/km 70-0 mph fékút: 40,8 m
Aventador széria áttekintés Jelenleg az Aventador S képviseli a Sant’Agata belépő szintű, bár nem kevésbé lenyűgöző, középmotoros V12-es szuperautóinak sorát. Elérhető kupé és roadster kivitelben, az S modell „mindössze” 730 lóerőt teljesít.
Az SVJ a V12-es motor teljesítményét 759 lóerőre emeli, és számos aerodinamikai és futómű finomhangolással is rendelkezik. Az S változathoz hasonlóan az SVJ is elérhető kupé és roadster változatban. Az SVJ alapára £360 000, de könnyen meghaladhatja a £400 000-t.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük