Tömegközlekedési dráma a küszöbön!

Jelenlegi tervek szerint: Hétfő és Szerdai napokra esne a kí/érlet: 06:00-9:00 a 50 év alatti személyeké 9:00-tól 14:00 az 50 év feletti személyeké! Neked mi a véleményed? Működhet valóban a elgondolás?

Forrás: MSN / FB / TTOK / BPW

Ez is érdekelhet:

A Toyota GT86 ugyanabba a kategóriába tartozik, mint a Mercedes-Benz SLK 200, amit korábban említettünk. Mindkét autó, bár nem gyors, olyan teljesítményszinttel rendelkezik, amely kellemes érzést ad. Elég lassúak ahhoz, hogy élvezhetőek legyenek az úton, nem csupán egy-két másodperces gázadásnyi élvezetet nyújtva, de elég gyorsak ahhoz, hogy szükség esetén előzzenek.

Ezért ne zavarjon, hogy papíron úgy tűnik, hogy az autó jelentősen alultáplált, ha az árához hasonló riválisokkal összehasonlítjuk, és hogy a 0-60 mph gyorsulást „csupán” 7,4 másodperc alatt teljesíti.

Egy hasonló áron elérhető hot hatch, mint a Vauxhall Astra VXR vagy a Renault Mégane RS nemcsak hogy legalább 60 lóerővel többet ad, de könnyebben is elérhetők, mint a Toyota esetében, amelynek motorja arra kér, hogy pörögjön fel 7000 rpm-re a csúcsteljesítményéhez, 197 lóerőhöz, és még 6400 rpm-re is szükség van a 151 lb-ft csúcsnyomatékhoz.

Az igazság az, hogy egy olcsóbb Renault Clio RS vagy Ford Fiesta ST200 közelebbi teljesítménybeli rivális. De elutasítani a Toyotát ezen az alapon tévedés lenne.

A teljesítménye nem a számokról szól; ugyanúgy, ahogyan a Renault Clio RS szórakoztatóbb, mint az Astra VXR, vagy ahogyan a tesztelt Morgan 3 Wheeler is belopta magát a szívünkbe szerény teljesítménye ellenére. Az érzésről, a kommunikációról és az élvezetről szól.

Ne tévedj: a GT86 teljesítménye megérdemli a munkát. És valóban dolgoznod kell érte. A gázpedál reakciója éles, a váltás pontos és precíz (bár nem teljesen „zökkenőmentes”), és a lapos négyhengeres motor erőteljesen morog, miután felpörgeted, ahogyan kell, hogy gyorsan haladhass.

Valaha így volt minden sportautó. Akkor sem bántuk, és most sem bánjuk. A tesztelt 1235 kg-os súlyának köszönhetően a GT86 meglepően jól megáll, és kényelmesen ellenállt a fékek elhalványulásának a pályán tett kemikális körök során meleg időben.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük