Bár támogatják a szabad véleménynyilvánítást és az alkotói szabadságot, azt is fontosnak tartják, hogy olyan személyek képviseljék a márkát, akik tiszteletben tartják a társadalom minden tagját.
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A gyártó által megadott 0–60 mérföld/órás gyorsulási idő 3,8 másodperc, de ezt az értéket valószínűleg ideális körülmények között, azaz útra optimalizált Michelin abroncsokkal, és egy lehetőleg könnyített járművel – például pótkerekek nélkül és alig valamennyi üzemanyaggal – érték el. A mi tesztautónk viszont egészen más felszereltséggel futott: terepre szánt BF Goodrich gumiabroncsokon, amelyek nagyobb forgási tehetetlenséggel bírnak, ráadásul nemcsak a pótkerék volt benne, hanem egy teljesen feltöltött üzemanyagtartály is, ami körülbelül 130 kilogrammnyi többletsúlyt jelentett. Így ebben a felállásban 0-ról 60 mérföld/órára (kb. 96 km/h-ra) 4,6 másodperc alatt gyorsult fel, a 100 mérföld/órás (160 km/h) tempót pedig 10,1 másodperc alatt érte el. Bár ezek az értékek valamivel elmaradnak a gyári adatoktól, teljesen érthetőek a plusz tömeg és a terepgumik miatt. Mindezek fényében még mindig lenyűgöző teljesítményről van szó, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy az Octa-változat terepjáró képessége nem csökkent, hanem éppen ellenkezőleg: még jobban ki lett hegyezve a terephasználatra is.
Fontos megemlíteni, hogy ez az Octa specifikációja szerint még így is gyorsabb 100 mérföld/óráig, mint a 2015-ben tesztelt Range Rover Sport SVR, amely akkoriban a Land Rover egyik leggyorsabb, sportos szedánokat idéző modellje volt. Az Octa teljesítményét a ZF automata váltója is jól támogatja, amely kifejezetten jól hangolt váltási algoritmust kapott. A váltó szinte mindig eltalálja a megfelelő sebességi fokozatot – legyen szó városi komótos haladásról vagy dinamikus előzésről országúton, ahol a Dynamic üzemmódban még az autó karosszériája is egy kicsit lejjebb ereszkedik a jobb stabilitás érdekében.
Ez a jelenség egyébként minden hasonló kategóriájú járműnél tapasztalható. Jó tapadási viszonyok között, a Goodrich abroncsokon, a vészfékezés 70 mérföld/órás (kb. 113 km/h) sebességről mindössze 57 métert igényel – ami mindössze 5 százalékkal több, mint amennyit a könnyebb és utcai gumikkal szerelt Mercedes-Benz G500-nak kellett ugyanehhez.