Nyugodt éjszakája volt keddről szerdára virradóan Ferenc pápának. A katolikus egyházfő jól aludt, és ma kicsivel reggel nyolc óra után ébredt – közölte a Szentszék! Az orvosi jelentés szerint a pápa általános egészségi állapota stabil, beleértve a szív-, vese- és vérértékeket is!
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Különböző akkumulátorméretek is elérhetők, de a Renault UK egyszerűsített, és csak egyetlen mechanikai specifikációban kínálja a Mégane-t: 60 kWh akkumulátorral és 215 lóerővel. A máshol kapható 40 kWh-s verzió nem elérhető itt. A Renault mindent a hajtás szempontjából az első tengelyre helyezett, mivel szerintük ez segít a hatékonyságban. Ennek köszönhetően a csomagtér mélyebb lehet (mivel nincs hátsó motor, ami helyet foglalna), és csökkenti a kábelezést az autó első és hátsó része között, ami így kisebb súlyt és egyszerűsítést eredményez. A Renault-nak lehet igaza, mert a 1636 kg-os Mégane több mint 100 kg-mal könnyebb, mint a Cupra Born. Emellett nagyobb csomagtartója van, és nem sokkal rosszabb a belső tér szempontjából sem. Egyébként is, csak kevés gyártó, például a Tesla, tette valóban működőképessé a „frunk”-okat. A Mégane fizikailag kisebb autó, mint a Born vagy a Kia Niro EV. 10 cm-rel rövidebb a Bornnál és 20 cm-rel rövidebb a Nironál, és mindkettőnél alacsonyabb. Általánosságban inkább az MG 4-hez hasonlít a méretei. A nagy, 20 colos kerekek, az alacsony tetővonal, a tömör, de jól látható motorháztető és a rövid túlnyúlások dinamikusabb megjelenést adnak az autónak, mint sok versenytársának. Mindenki saját véleményét formálja a dizájnról, de az többnyire pozitív figyelmet vonz. A dizájn valószínűleg sok vásárló fő vonzereje, és még évekkel a bemutatkozása után is megnyerő. Másrészt, az utóbbi években nem a megjelenés volt az, ami visszafogta a Renault-t.