A rajongók nem győztek áradozni róla, a kommentekben egymást érték a dicséretek: „Annyira gyönyörű vagy, Vera! A kemény munka csodás eredményt hozott. Mindig is szép voltál, de most fantasztikusan nézel ki. Példakép vagy, hogy nincs lehetetlen, nekem mindenképp. Jó egészséget, további csodás sikereket, boldogságot kívánok neked!” – írta egy lelkes követő. / A poszt ideje lejárt!
Forrás: MSN / FB / IG / TTOK
Ez is érdekelhet:
Ez az autó sem szenved a mozgékonyság hiányától. Ugyanúgy, ahogyan a hajtásláncot egy rövidebb végáttétellel tették élénkebbé, a kormányzás fix aránya is finoman, de észrevehetően csökkent, 13,1:1-ről 12,8:1-re. Az új Bilstein DTX lengéscsillapítók minden szükséges kontrollt biztosítanak ahhoz, hogy kihasználjuk ezt a változást, rugalmasan támogatva a jelentős tömegelmozdulásokat olyan szintű irányítással, amely biztosítja, hogy a karosszéria ritkán kerül ki a szinkronból a kormányzási inputjaiddal. Az eredmény: magabiztosság. Ez az autó gyorsan akar menni, és segíteni akar abban, hogy ezt elérd.
Elkezded azon tűnődni, hogy mennyiben köszönhető mindez a régi iskola szerkezeti megoldásainak, és mennyiben az autó új dinamikai vezérlőjének – ezt hívják 6D-IMU-nak. Az e-differenciálmű, a nyomatékváltás, az ABS és az ESP viselkedését folyamatosan érzékelők szabályozzák, amelyek mind a létfontosságú alkatrészeken, mind egy hattengelyes gyorsulásmérőn keresztül informálják a rendszert. Bármi is történik, a Vantage hihetetlen képességgel rendelkezik ahhoz, hogy simán, szinte organikusan adja le a teljesítményt. Természetesen teljes hódító üzemmódba is kapcsolhatsz (lásd a Track Notes-t lent), és a Vantage reagál ennek megfelelően, de mint közúti autó, olyan összeszedettséggel és sebesség potenciállal rendelkezik, ami egyetlen korábbi Astonban sem volt.