MA reggel jött a szívbemarkoló hír Fodor Zsókáról!

Ezzel pedig teljesen megszűnt a kapcsolat kettőnk között.

Én szeretem korrektül elvégezni a munkámat, és ha ebben akadályt tapasztalok, azt leépítem. Ennél többet nem akarok beszélni Zsókáról.

Forrás: MSN / FB / IG

Ez is érdekelhet:

A Kia legújabb Sorento modelljében alkalmazott hibrid hajtáslánc inkább üres gesztusnak tűnik. Ennek teljes mértékben az a magyarázata, hogy az elektromos teljesítménye nem igazán lenyűgöző.

Elég gyors, ha padlógázzal indulunk – 2021-es tesztünk során 8,5 másodperc alatt érte el a 60 mph-t – de egyszerűen hiányzik belőle az a gondtalan középtartományú erő, amire egy nagy, kényelmes családi autótól számítani várnánk.

A sima utakon és autópályán a Sorento nagyjából összeszedetten és kényelmesen viselkedik. A lágyabb felfüggesztési beállítás lehetővé teszi, hogy a karosszéria a hosszú hullámú útelemekre reagálva felemelkedjen, majd idővel visszaülepedjen, és ez egy üdvözítő rugalmasságot biztosít.

A kabinja is figyelemre méltóan halk autópályás sebességnél. 70 mph sebességnél a mikrofonnal végzett méréseink 66 dB-t mutattak – ugyanazt az értéket, amit az Aston Martin DBX-nél is kaptunk. Ehhez hozzájárul egy magas vezetői pozíció, amely kiváló kilátást biztosít és kényelmes közelséget ad az autó alapvető vezérlőihez, így a Sorento egy nagyon kompetens társ a hosszú utakon. Azonban ezen hosszú távú, alacsony stresszű vezetési környezeteken kívül a rideg kényelemhez való hozzáállása nem mindig ennyire biztos. Az említett hosszú hullámú puhaság miatt néha nehéznek, szivacsosnak és gyengén kontrolláltnak tűnik különösen egyenetlen felületeken, de ami még rosszabb, hogy mindez összekapcsolódik egy kemény, döcögős másodlagos rugózással élesebb élek fölött. Még a ballon-szerű abroncsokkal is elég hangosan és erőteljesen ütődhet át a kiterjedt felületeken és vízelvezető nyílásokon.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük